קראתם את המשפט הבא גם בשבוע שעבר, אבל ככה זה כשנכנסים לחודשי ההכרעה של העונה: מכבי ת"א המריאה הבוקר למשחק הכי חשוב שלה עד כה העונה. הצהובים יצאו לטורקיה, לקראת פתיחת סדרת רבע גמר היורוליג נגד פנרבחצ'ה/אולקר מחר וביום חמישי."מחכה לנו קבוצה איכותית עם מאמן מנוסה מאוד", החמיא גיא גודס לטורקים, והתייחס למפגש עם ז'ליקו אובראדוביץ' הוותיק על הקווים: "זה יהיה המפגש הראשון שלנו כמאמנים, אבל כעוזר מאמן שיחקתי נגדו הרבה פעמים. לפנרבחצ'ה תקציב גדול מאוד ואין ספק שמדובר באתגר כי יש להם פוטנציאל עצום בהתקפה".



מאמן מכבי ת"א נשאל איזה משחק יהיה קל יותר לקחת: "מבחינת סטטיסטיקה, הרבה אנשים אוהבים את המשחק הראשון, אבל קשה מאוד להגיד. היו גם מצבים שניצחנו במשחק השני. השחקנים מודעים לגודל המעמד ואני בטוח שהם יתנו הכל".



הצוות הרפואי של הקבוצה עובד שעות נוספות בימים האחרונים כדי להכשיר את יוגב אוחיון ובריאן רנדל. הקפטן, שסוחב פציעה כבר זמן רב, עלה לשחק נגד אלבא ברלין בשבוע שעבר עם זריקה ולדברי אנשי הקבוצה, מתקשה לדרוך על רגלו. הפורוורד האמריקאי סבל ממתיחה קלה שגרמה לו להחמיץ את התבוסה בראשל"צ (105:85), אך צפוי להיות כשיר למשחק הראשון מחר.



"אני חושב שיש לנו סיכוי נגד כל קבוצה, יש לנו קבוצה טובה", אמר רנדל אתמול, "יש לנו עבודה לעשות מבחינת סקאוטינג והכנה. אני מקווה שההפסד בראשל"צ ייתן לנו מוטיבציה. זה כואב ואתה רוצה להשתמש בזה כמוטיבציה ולא להפך".