ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר המחנה הציוני יצחק (בוז'י) הרצוג, נפגשו בארבע עיניים, כך דווח הערב (שני) בערוץ הראשון. 



על פי הדיווח, נתניהו והרצוג דנו בהקמת ממשלת אחדות ובחנו את מידת הקרבה בעמדות שלהם. בלשכתו של יו"ר המחנה הציוני הכחישו את הידיעה.



כזכור, לפני הבחירות אמר ראש הממשלה כי לא יקים ממשלת אחדות עם המחנה הציוני משום שהעמדות של שתי המפלגות רחוקות מדי. עם זאת, בשבוע שעבר אמר גורם בליכוד, כי כל האופציות נמצאות על השולחן - כולל ממשלת אחדות: "ראש הממשלה מעוניין בממשלה שתהיה יציבה ואם המו״מ לא יתקדם, כל אופציה תישקל״.



גם במחנה הציוני שללו בתקופה האחרונה את האפשרות של ממשלת אחדות, וההערכה היא שגם אם הרצוג מעוניין להצטרף לממשלה בראשות נתניהו, תהיה לו בעיה עם חברי מפלגתו, ובראשם ח"כ שלי יחימוביץ'.



יו"ר סיעת העבודה, ח"כ איתן כבל, אמר בעבר כי "האופציה לממשלת אחדות לא קיימת". "טבעו של ביבי דוחף אותו לחיבוק הדוב של הימין הקיצוני ולממשלה צרה עם 'השותפות הטבעיות'. הוא אינו בנוי למהפך אידאולוגי מהסוג ששותפות איתנו הייתה כופה עליו, ומי שמצפה לשינוי אצל האיש שוגה באשליות. אפשר להמשיך עד אין קץ לחפש בין השורות רמזים לאחדות, כשם שמחפשים גרגר חמץ עם נר. אבל האופציה הזו מעולם לא הייתה קיימת וגם עתה היא יציר הדמיון בלבד", כתב כבל בפייסבוק. .