כנראה שרק הכח שיש לאופ"א יכול להגשים חלום להרבה אוהדי כדורגל: לראות את שני השחקנים הטובים ביותר בעולם, ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו משתפים פעולה על הדשא. ה'אל מונדו דפורטיבו' מפרסם היום ידיעה מרעישה, לפיה אופ"א מתכננת לעשות משחק "אולסטאר" בדומה לזה של ה-NBA, שיפגיש בין כוכבי צפון אירופה לבין אלו של דרום אירופה. אם משחק כזה אכן יתקיים, כוכבי ברצלונה וריאל ישתפו פעולה.

נשיא אופ"א, מישל פלאטיני, תומך בפרויקט, אבל מדובר בעסק עדין שמערב קבוצות שונות עם אינטרסים שונים וכמובן עם כוכבים שיש להם אגו בשמיים. לפנטז זה לא מפריע: בנבחרת אחת של דרום אירופה עשויים להופיע גם זלאטן איברהימוביץ' בחוד (האם הוא יסתדר עם מסי?) לצידו של רונאלדו. הקישור שצפוי לפתוח יכלול את ניימאר, קוקה, פול פוגבה ומסי. בהגנה יופיעו תיאגו סילבה, ג'רארד פיקה, סרחיו ראמוס ודנילו ובשער ג'יג'י בופון. כמובן שההרכב יכול להשתנות ויהיו חילופים רבים, והכל עדיין בגדר ספקולציה.
נבחרת צפון אירופה עשויים להופיע הכוכבים הבאים: מנואל נוייר בשער, ג'ון טרי, מאטס הומלס ודויד אלבה בהגנה, אריאן רובן, אנחל די מאריה, דויד סילבה ומרקו רויס בחוליית הקישור ובחוד אלכסיס סאנצ'ס, סרחיו אגוארו ואדן הזאר.

אופ"א רוצה לפי הידיעה להפוך את המשחק לאירוע עולמי, שיכניס מן הסתם כסף רב מפרסום. המדובר במשחק ידידות שכל התקשורת העולמית תישאב אליו. ההשוואות שיהיו בין הכוכבים, הפרסום, הקידום להתמודדות וכמובן משחק הראווה עצמו יכול לשבור שיאים יותר אפילו מגמר המונדיאל.
הדובדבן שבקצפת יהיה ללא ספק הופעה ביחד של מסי ורונאלדו. זה יטריף את עולם הכדורגל והרעיון ללא ספק שווה ביצוע. לא ברור עדיין לפי איזה פורמט ייבחרו השחקנים או היכן יהיה המשחק. התוכנית היא עתידית, אבל עשויה לקרום עור וגידים במהירות. ייתכן שאוהדי הכדורגל הם יתבקשו לבחור את השחקנים כפי שנעשה ב-NBA, שם בוחר הקהל את החמישיות הפותחות של כל קבוצה.
ל'אל מונדו דפורטיבו' נודע שהתוכנית של אופ"א היא שכל קבוצת צמרת באירופה לא תוכל לשלוח למשחק יותר מ-2-3 שחקנים כדי שיהיה ייצוג לכל הגדולות. נבחרת צפון אירופה תכללו את כוכבי הליגות באנגליה, גרמניה, רוסיה ועוד. נבחרת הדרום תיוצג על ידי ספרד, צרפת ואיטליה. לא ברור אם כל הליגות יוכלו להיות מיוצגות מכיוון שמדובר בעשרות כוכבים.
מאמני הנבחרות יגיעו אף הן מאותן ליגות, כך שבהחלט ייתכן שקרלו אנצ'לוטי למשל יאמן את הנבחרת של מסי ורונאלדו מול ז'וזה מוריניו שידריך את הנבחרת הנגדית.