העונה עדיין לא הגיעה לסיומה, שתיהן עדיין לא מינו מאמן לעונה הבאה, אבל מסתמן שהקרב הבא בין האלופה מכבי ת''א לקבוצה היחידה שיכולה לאתגר אותה כלכלית, מכבי חיפה של יעקב שחר, יהיה ככל הנראה סביב הנסיונות להחתמתו של בלם הנבחרת וצ'רלטון האנגלית, טל בן חיים.

 
 

 
הבלם הוותיק בן ה-33 ממשיך לשמור על יציבות וסוגר 11 עונות מחוץ לישראל. בן חיים מסיים את חוזהו בסיום העונה ולא פוסל את החזרה לישראל. מכבי חיפה מגלה בבלם עניין כבר תקופה ארוכה אך עד כה לא הבשילו התנאים לחזרה בנוסף קיים השיקול הכלכלי שכן הבלם רגיל להשתכר סכומים גבוהים יחסית ממה שקבוצות הגדולות בארץ משלמות.
 
 
דרומה מחיפה, עזיבתו הצפוייה של בלם מכבי ת''א, קרלוס גארסיה, עשוייה לטרוף את הקלפים ולהכניס את מכבי ת''א לתמונה. הצהובים ירצו להשתדרג בבלם איכותי וחזק שיתאקלם במהירות והאופציה להחזרת טל בן חיים נפתחת כמו האפשרות לרכוש בלם זר שיחליף את הבלם הספרדי שבשלש העונות האחרונות הוכיח שהוא אחד מבלמי הרכש הטובים שהיו בארץ.
 
 
כמו כן במכבי יודעים שקיימת אפשרות שאיתן טיבי יעזוב בקיץ במקרה של הצעה רצינית מאירופה ולכן מחפשים בקבוצה בלם נוסף. גם שמותיהם של שיר צדק ודן מורי מוויטסה ארנהיים עלו. גורם המקורב למועדון הצהוב אישר את הדברים: ''בן חיים הוא בהחלט אופציה, ויכול לחסוך מקום של זר בעמדה רגישה. גילו לא מפריע והוא בכושר טוב מאוד''.
 
 
בן חיים בצעירותו במכבי תל אביב. ישוב הביתה? (האתר הרשמי של מכבי תל אביב)
 
 
בסביבתו של הבלם מעדיפים שיחזור לארץ לחיק משפחתו אחרי קריירה אירופית ארוכה ועשירה. בן משפחתו של השחקן אמר לכתבנו דרור רוזנבלום: ''טל לא פוסל לחזור לארץ מכבי חיפה ומכבי ת''א הן קבוצות מכובדות אם תהיה הצעה רצינית טל ישקול אותה בכובד ראש".
 
 
בן חיים גדל במחלקת הנוער של מכבי ת''א, בקיץ 2003 עבר לבולטון האנגלית שם העביר שלוש עונות מוצלחות והגיע ליעד השיא בקריירה כשז'וז'ה מוריניו רכש אותו לצ'לסי. משם נדד ושיחק במהלך השנים במנצ'סטר סיטי, סנדרלנד, פורטסמות' של אברם גרנט, ווסטהאם, ק.פ.ר ובלקבורן האנגליות, ובסטנדרד ליאז' של המאמן גיא לוזון. העונה חתם בצ'רלטון אתלטיק מליגת המשנה באנגליה.