פרופ' מריו שניידר, מן המחלקה למדעי המדינה באוניברסיטה העברית, שהואשם בהטרדה מינית של סטודנטית שלמדה אצלו, לא יוכל ללמד או להנחות סטודנטים בעתיד. כך נקבע בהסכם שחתמה האוניברסיטיה עם שניידר ועם הסטודנטית

 על פי ההסכם, שניידר גם לא יוכל להיכנס במשך שנה וחצי לקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה ולא יוכל להשתתף 5 שנים בכנסים אקדמיים או סמינרים כלשהם באוניברסיטה או מטעמה. עוד נקבע שהשניידר לא יוכל להשתתף בוועדות או לקחת חלק בכל פעילות מנהלית המתקיימת באוניברסיטה או מטעמה. בנוסף המרצה הסכים לפצות את הסטודנטית בסכום משמעותי ואילו הסטודנטית התחייבה שלא להעלות טענות נוספות ועתידיות כלפי המרצה.

גורם בכיר באוניברסיטה אמר למעריב אונליין, כי "בתהליך החקירה התעוררו עוד סיפורים של תלונות של סטודנטיות, אבל לצערינו אף אחת לא רצתה להגיש את התלונה למשטרה". לדבריו, הסטודנטית שותפה לכל פרטי ההסכם שנחתם והמרצה לקח אחריות על התנהגות בלתי הולמת ויחס פוגעני ומשפיל כלפי הסטודנטית. המרצה הביע חרטה על מעשיו והתנצל על עוגמת הנפש שנגרמה לה. 
"התחלתי לשמוע שמועות כחודשיים לפני שהפרשה נחשפה. זה הפתיע אותי שלא עשו שום דבר בזמן הזה, בהנהלת האוניברסיטה ידעו ובכל זאת הוא המשיך ללמד", סיפר ל"מעריב" אחד הסטודנטים הלומדים במחלקה.

לדבריו, הטענות הועלו בפני ראש החוג, אולם הוא אמר שאלה נהלי האוניברסיטה. "אני לא מבין מי קבע את זה ואיך זה הגיוני? לא שמעתי לפני החודשים האחרונים על התנהלות של הטרדה מצידו, אבל אחרי שזה פורסם דברים צפו פתאום. אני יודע שיש סטודנטיות שהוא העיר להן על הלבוש שלהן למשל. זה מפתיע אותי כי הוא פרופסור בכיר ומשכיל, לא הייתי מצפה שיתברר בסוף שאדם במעמדו הוא סתם איזה מטריד".

סטודנט נוסף הוסיף: "תמיד היה רחש סביבו, שמעתי את השם שלו בהקשר שלילי מבחורות כבר לפני שנה וחצי כשהתחלתי ללמוד באוניברסיטה, אבל לא ידעתי על מקרים ספציפיים. אמרו עליו שהוא ידידותי לסטודנטיות ויש סביבו אווירה מינית".
עוד אמר הסטודנט: "זה הזוי בעיני שחצי שנה אחרי שהוגשה התלונה והתחילו לבדוק אותה הפרופסור הזה המשיך לקבל סטודנטיות לחדר שלו עם דלת סגורה. איך נתנו לזה לקרות? עשו שמיניות באוויר להזיז את כל השיעורים במערכת כדי שהואלא יהיה בקמפוס בזמן שאותה מתלוננת נמצאת, אבל על הסטודנטיות האחרות שיכולות לחוות מקרים דומים לא חשבו בכלל".