בשעה זו מתחילה מכבי תל אביב את  סדרת רבע הגמר נגד פנרבחצ'ה/ אולקר, כשהטורקים יארחו את משחקים הראשון והשני בביתם.

 

 

כמו לפני שנה, גם הפעם יכולים בתל אביב להיות מרוצים מהמפגש משום שהקבוצה אותה היא פוגשת מעולם לא העפילה לפיינל פור, בעוד הצד הצהוב ידע לא מעט סדרות גדולות. כזכור, גם בעונה שעברה היו הצהובים במצב ודומה ויצאו כשידם על העליונה לאחר ניצחון 1:3 על ארמני מילאנו.

 

עם זאת, הנשק העיקרי של הטורקים יהיה שועל הקרבות הוותיק ז'ליקו אוברדוביץ'. האגדה הסרבית מביא איתו שישה תארי יורוליג, אבל חשוב מכך גם חוסן מנטאלי שהיה חסר מאד לקבוצות הטורקיות בעשור האחרון.

 

השחקן שיעשה את מירב הצרות לצהובים יהיה הגארד האמריקאי אנדרו גודלוק, שקולע העונה 16.7 נקודות למשחק ביורוליג. בצד השני, גיא גודס יקווה לשחזור היכולת של דווין סמית' מהמשחק בברלין שהעלה את מכבי ת"א מהמקום השלישי.

 

רבע 1

 
מכבי ת"א כאילו יצאה מלוע של תותח ופתחה את המשחק בריצת 0:6. אוברדוביץ' הזעיק פסק זמן כשלאחריו הטורקים קלעו לראשונה לאחר 4 דקות. מנגד הצהובים המשיכו לרוץ וכבר עלו ליתרון 2:11. עם זאת פנר/ אולקר לא ויתרו וחזרו לקראת הסוף כשהרבע נגמר בתוצאה 16:22.
 
רבע 2
 
המהלך הראשון סימן את האמור להגיע כשיאן וסלי חתך את ההגנה ושם דאנק מהדהד על ראשו של טיוס. אבל בצד השני פארגו המשיך בכושר הנפלא שלו בחצי הראשון (19) והפעיל את סמית' וטיוס. אך לאט לאט השלשות של נמיה ביליצה (12 נק') התחילו להכנס כאשר וסלי (11 נק') ממשיך לעשות בעיות להגנה הצהובה. 38:42למכבי ת"א במחצית.
 
 
רבע 3
 
פתיחה מפוזרת של שתי הקבוצות, אך שלשה של יוגב אוחיון היתה פתח לריצה של הצהובים שעלו ליתרון 43:54. אוברדוביץ' לקח פסק זמן כשלאחריו חזרו השחקנים שלו מפוקסים יותר ולאט לאט צמצמו את ההפרש. פארגו המשיך לפרק את ההגנה של המארחים בפיק נ' רול אך חבריו לא הצליחו לסיים ליד הסל. לקראת סיום הרבע עשה רנדל עבירה רביעית ששלחה זוריץ' לקו. הפוורווד קלע את שתי הזריקות ושלח את קבוצתו להפסקב בין הרבעים ביתרון 58:59.