יובנטוס עשתה הערב צעד משמעותי בדרך לחצי גמר ליגת האלופות לאחר שניצחה 0:1 בטורינו את מונאקו במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות. וידאל כבש לטובת המארחת (58) מפנדל שלא היה.

 

המחצית הראשונה נפתחה בסערה מצד שתי הקבוצות, אבל דווקא האורחת היא זו שסיכנה יותר את השער. ככל שהדקות עברו יובה השתלטה על המשחק ושלטה בכדור, בעוד מונאקו התבססה על התקפות מתפרצות, וממש על סף סיום המחצית נרשמה החמצת ענק לוידאל.

 

13 דקות לתוך המחצית השנייה הגיע הרגע המשמעותי של המשחק. פירלו, שחזר לראשונה לשחק מאז פציעתו לפני כחודשיים וגילה יכולת חלשה, מסר נהדר למוראטה שהיה ברחבה. קארבליו ספק דחף את החלוץ, אבל לשופט זה הספיק לפסוק פנדל ולשלוף צהוב לבלם, וידאל כבש בקלילות מהנקודה הלבנה והעניק לקבוצתו יתרון לקראת הגומלין בשבוע הבא במונאקו.

 

גם קרלוס טבס חזר הערב מפציעה היישר להרכב אבל גילה יכולת פושרת יחסית ואף רשם החמצה גדולה במהלך המחצית הראשונה.

 

מונאקו אומנם פתחה את המשחק בסערה ואף הייתה עדיפה בדקות הפתיחה. הקבוצה מהנסיכות הצרפתית שמעולם לא ניצחה על אדמת איטליה תנסה להפוך את התוצאה בשבוע הבא בביתה.

מהלך המשחק:

 

דקה 7 - טבס קיבל את הכדור באגף ימין, חתך פנימה ומקצה הרחבה שיחרר בעיטה אבל סובסיץ' קלט בקלות.

 

דקה 9 - מונאקו כמעט כובשת. התקפה נהדרת של האורחת הסתיימה עם מצב נהדר לקראסקו שקיבל את הכדור לבדו ברחבה, החלוץ בעט לשער אבל בופון היה במקום.

 

דקה 11 - פתיחה נהדרת למונאקו שמגיעה להזדמנות נוספת. שוב קראסקו הגיע למצב מצוין, בעט כדור מחוץ לרחבה, בופון הדף לקרן.דקה 25 - איזו הזדמנות ליובה! מרקיזיו באגף שמאל מסר נהדר לטבס שהיה בתוך הרחבה, הארגנטינאי המשיך מהאויר אבל בעט היישר לידיו של סובסיץ'. 

 

דקה 40 - אברה קיבל את הכדור 17 מטר מהשער אבל בעט גבוה מעל השער.

 

דקה 44 - איזו החמצה של וידאל! טבס הכניס כדור עומק נפלא הצי'ליאני ממצב נהדר בעט את הכדור גבוה מעל השער.

דקה 50 - וידאל, שכנראה לא התאושש מההחמצה הקודמת, בעט לשער מ-25 מטר אבל פספס את המסגרת. 

 

דקה 58 - יובנטוס עולה ל-0:1: פירלו עם מסירה נהדרת על חצי מגרש שהגיעה למוראטה שהיה ברחבה. קארבליו ספק דחף את החלוץ מאחור, השופט קבע פנדל ושלף צהוב לבלם. וידאל כבש בקלילות מהנקודה הלבנה.

 


החזיר על ההחמצה. וידאל כובש מהנקודה הלבנה

 


 

דקה 63 - קונדוגביה הפתיע את בופון עם בעיטה מרחוק, השוער הותיק הדף לקרן.

 

דקה 67 - מוראטה בעט לשער מרחוק אבל פספס במעט את המסגרת

 

דקה 72 - בראטוב, שרק נכנס, נגח לכיוון השער אבל הכדור אבל סמוך לקורה.

 

הרכבים:

 

יובנטוס: בופון, ליכטשטיינר, בונוצ'י, קייליני, אברה, וידאל, פירלו (בארצלי 74), מרקיזיו, פאריירה (סטורארו 87), טבס, מוראטה (מאטרי 82).

 

 

מונאקו: סובסיץ', רג'י (בראטוב 71), ריקארדו קראבליו, אבדנור, קורזוואה, קונדוגביה, פאביניו, דיראר (סילבה 50), מוטיניו, קראסקו, מרטיאל (מתיאוס קראבליו