ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הזמין היום (רביעי) את איימן עודה, ראש הרשימה המשותפת לפגישה אישית. משלכתו של עודה נמסר כי בוונתו להענות לפגישה. ההזמנה נעשתה באמצעות פרח לרנר, יועצת ראש הממשלה לענייני הכנסת.

כזכור, מאז מערכת הבחירות, שבה הזהיר ראש הממשלה מפני אוטובוסים עם ערבים שנוהרים לקלפיות, שורר מתח רב בין אנשי הרשימה המשותפת לבין הליכוד.  אולם למרות זאת, נמסר מלשכתו של עודה כי הוא מתכוון להגיע לפגישה, אך טרם נקבע מועדה.

לשכת ראש הממשלה הזמינה לפגישה גם את יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון. גלאון אמרה ל"מעריב השבוע" כי הפגישה תתקיים מיד לאחר יום העצמאות וכי לא נמסרו לה נושאי הפגישה. עם זאת, הדגישה כי לא מדובר במגעים קואליציוניים. גורמים פוליטיים הביעו הערב הערכה כי ייתכן שהפגישות עם עודה וגלאון נועדו להכשיר פגישה אפשרית בין נתניהו ליו"ר המחנה הציוני, יצחק הרצוג.
מלשכתו של הרצוג נמסר כי הוא לא הוזמן לפגישה וכך גם מלשכתו של יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד. איימן עודה הגיב הערב לפרסום: "נתניהו אכן הזמין אותי היום לפגישה במועד לא ידוע וכפי שכבר אמרתי בעבר שאנו ברשימה המשותפת נסכים להיפגש עם כל מי שירצה להיפגש איתנו כולל נתניהו, אבל זאת לא תהיה פגישת נימוסים או היכרות, אנחנו נגיע לראש הממשלה עם דרישות ברורות, שהראשונה שבהם היא הפסקה מיידית של כל הריסות הבתים, הכרה בכפרים הבלתי מוכרים בנגב ויישום מיידי של תוכנית מפורטת לשוויון מלא לאוכלוסיה הערבית".
 
עוד אמר עודה: "הייתי רוצה לקוות שנתניהו מבין את הטעיות הקשות שהוא עשה בתקופה האחרונה אך נראה שכהרגלו מדובר רק בעבודה קוסמטית ותקשורתית, כך שלשכתו דואגת להדליף את דבר הפגישה לתקשורת עוד לפני שאפילו נקבע מועד לקיומה. אנחנו רוצים פגישת עבודה ולא פגישת יחסי ציבור".