אלופת אירופה בצרות. מכבי תל אביב נמצאת על סף הדחה .

מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס זעם בסיום:" לא ביצענו שום דבר שדיברנו עליו, וכשאתה לא שומר, אז אתה חוטף. מה קרה לנו? אני לא יודע להסביר. הייתה לנו תוכנית משחק ושום דבר לא עבד. הכל התפרק לנו בהתחלה והתרסק לנו בפנים".

אם הסדרה נגמרה? נשאל גודס וענה: "הסדרה עוד לא התחילה. אומנם אף קבוצה לא חזרה מ-2:0 ביורוליג, אבל תמיד יש פעם ראשונה. נבוא עם הרצון שלנו ועם הקהל שלנו ונעשה ככל שנוכל. ידענו לפני שהסדרה התחילה שפנר היא קבוצה מצויינת, אבל היינו בתמונה במשך 28 דקות במשחק הראשון. הערב היינו נחושים ודיברנו על דברים מסוימים, אבל לא יישמנו מהם כלום".
 
רכז מכבי תל אביב, יוגב אוחיון הוסיף: "הם השתלטו על המשחק מההתחלה והיו ראשונים לכל כדור. מבחינה הגנתית, היינו שני צעדים אחורה בכל מהלך. זה כל הסיפור של המשחק. היה קשה לעצור אותם אחרי הפער שנפתח בפתיחה. מבחינה התקפית, לא שיחקנו טוב ואסור שזה יקרה לנו".
 
נייט לינהארט אמר: "הרבע הראשון גמר אותנו, לא הצלחנו לעצור אותם ואחרי זה, זה היה בלתי אפשרי לרדוף אחריהם, בטח לא באולם הביתי שלהם. ביום שני נהיה חייבים את הקהל הנהדר שלנו במיטבו כי עדיין יש לנו סיכוי, אבל הפעם נצטרך להגיע למשחק בצורה אחרת".