לכאורה מדובר במשחק לפרוטוקול בלבד מכיוון שפ.ס.ז', שהדיחה את צ'לסי בסיבוב הקודם, תשחק הערב בקאמפ נואו לאחר הפסד 3:1 במשחק הראשון מול ברצלונה במסגרת רבע גמר ליגת האלופות בגומלין של רבע גמר ליגת האלופות - וזהו הפרש שספק אם ביכולתה למחוק. מצד שני, אי אפשר לזלזל באלופה הצרפתית ובעיקר לא בזלאטן איברהימוביץ' שיחזור להרכב אחרי עונש השעייה שריצה בשבוע שעבר בסטאד דה פראנס. 

פ.ס.ז' כבר ניצחה את ברצלונה בבית המוקדם, 2:3, אבל הפסידה בקאמפ נואו 3:1. כיום ברצלונה נמצאת בכושר טוב יותר מאשר הייתה כששיחקה בבית האלופות בתחילת העונה. 
לכן נשאלת השאלה האם פ.ס.ז' מסוגלת לחולל את הסנסציה של השנה? היא כבר הפתיעה בענק כשהדיחה את צ'לסי בסטמפורד ברידג', אבל מול ברצלונה זו תהיה אופרה אחרת. יחד עם זאת, צרפתי העונה לשם זינאדין זידאן, שהוא גם אחד האנשים החזקים בריאל מדריד, מגבה את חבריו וחושב שפ.ס.ז' יכולה להדהים את עולם הכדורגל.

זיזו אמר לכתבים אחרי משחק הצדקה שהתקיים אתמול: "פ.ס.ז' צריכה להבקיע שלושה שערים בקאמפ נואו. זה כמעט בלתי אפשרי, אבל היא עדיין יכולה לעשות את זה. יש להם שחקנים מאוד איכותיים בקבוצה, הם אפקטיביים מאוד. הכל אפשרי. זו אכן משימה מאתגרת, אבל ניתן לבצע אותה". 
לורן בלאן, מאמן פ.ס.ז', הודה לפני המשחק: "אני ריאלי לחלוטין ויודע עד כמה זה הולך להיות קשה, אבל לא הגענו לטייל. ברסה קבוצה ענקית עם שחקנים מדהימים, שרק כאשר יפרשו או יעזבו אנשים יבינו מי שיחק בקבוצה הזאת". פ.ס.ז' תחסר היום את טיאגו מוטה שלא נכלל בסגל ואילו על הבלם טיאגו סילבה אמר בלאן שגם הוא לא כשיר לשחק ולכן השאיר אותו ברגע האחרון בפאריס, למרות שזימן אותו תחילה לסגל. בלאן הגן על הטעויות של דויד לואיז מהמשחק הראשון ואמר: "הוא לא היה מסוגל לשחק 70 דקות ועשה זאת כמו מקצוען ענק, כי לא היתה ברירה". 
העיתון הצרפתי הל'אקיפ מבקש מפ.ס.ז' לעשות את הבלתי יאמן ולהבקיע שלושה שערים לרשת ברצלונה בקאמפ נואו, מה שאף קבוצה אחרת לא עשתה עדיין העונה. 4,000 אוהדים מפאריס ירצו לראות את הנס מתרחש. השוער האיטלקי סלבטורה סיריגו אמר: "בואו נהיה ריאליים. המשימה קשה פי אלף מאשר נגד צ'לסי, שם סיימנו ב-2:2 אבל הגענו עם תוצאה טובה מהמשחק הראשון". 
ה'אל מונדו דפורטיבו' קורא לשחקני ברסה לתת הכל במשחק היום נגד פ.ס.ז' תחת הכותרת: "בלי רחמים". העיתון כתב: "אין לנו מה להסתמך על פ.ס.ז' עם איברהימוביץ' ומארקו וראטי שחוזרים מהשעיות. הטרידנט של ברסה (שלישיית ההתקפה) צריכים לשחק התקפי מאוד ולנסות לכבוש ולנצח גם במשחק הביתי".
בתוך כך, הצהיר נשיא ברצלונה, ג'וזף ברתומאו, כי המטרה של ברצלונה היא להשאיר את ליאו מסי בקבוצה עד לפרישה שלו מכדורגל. "אנחנו עובדים עם מנהיג כדורגל ושחקן ענק, שהוא לא רק הכי טוב כיום אלא הכי טוב בהיסטוריה של הכדורגל. יהיה לו מקום אצלנו עד שיחליט לפרוש מכדורגל". עבור לואיס אנריקה, מאמן ברצלונה, יהיה זה הערב משחקו ה-50. 
כוכב פ.ס.ז' הארגנטיני, חאבייר פאסטורה, נשאל אתמול האם הוא מסכים לדברי אריק קאנטונה שטען השבוע כאילו הוא השחקן הכי טוב בעולם ואמר: "קאנטונה טועה. ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו טובים ממני. אני מודה לו על השבחים שהרעיף עלי, אבל אני לא שותף למחשבה שלו שאני טוב מהם. מסי ורונאלדו פשוט שחקנים מדהימים". 
ברסה רוצה לעלות בפעם השמינית מעשר השנים האחרונות לחצי הגמר באלופות שזה הישג אדיר. ב-24 אליפויות אירופה הופיעה ברצלונה 15 פעמים בחצי הגמר ו-7 בפעמים בגמר וזכתה ארבע פעמים בתואר. לראשונה עשתה זאת עם יוהאן קרויף ב-1992. 
הרכבים משוערים:
ברצלונה: טר-שגטן, אלבס, פיקה, מסצ'רנו, אלבה, רקיטיץ', בוסקטס, אינייסטה, ניימאר, מסי, סוארס
פ.ס.ז': סיריגו, ואן דר וויל, מרקיניוס, לואיז, מקסוול, מטווידי, ראביו, וראטי, פאסטורה, קבאני, איברהימוביץ'