יממה בלבד אחרי שסיימה את הקמפיין האירופי שלה לעונה זו, NBA.

מנכ"ל אלופת אירופה היוצאת, דני פדרמן אמר על החתמתו: "אחרי 5 עונות בישראל, מתוכן 3 עונות במכבי ת"א, ואחרי שסיים את שירותו בצה"ל, אנחנו רואים בסילבן חלק מהשלד של מכבי וכאחד שמתפתח להיות מרכיב משמעותי בסגל הקבוצה. תקופת החוזה הארוכה מעידה על הרצון שלנו לשמור על המשכיות בסגל".
כאמור, לנדסברג הגיע למכבי ת"א בקיץ 2012 לאחר שבלט בשורות מכבי חיפה במשך שנתיים וסיים כמלך הסלים הישראלי בעונת 2011/12. העונה, בעונתו השלישית במכבי ת"א, הוא עשה קפיצת מדרגה משמעותית ומספק את מספריו הטובים ביותר במכבי ת"א. ביורוליג לנדסברג תרם העונה 8.5 נקודות ו-2.5 ריבאונדים ב-18 דקות בממוצע למשחק. משחק השיא שלו היה בניצחון החוץ בלימוז', כאשר קבע שיאי קריירה ביורוליג של 22 נקודות, 9 ריבאונדים ומדד 28. במשחק החוץ מול ז'לגיריס הוא צלף 20 נקודות ובבית מול ריאל מדריד קלע 16. ב-9 מ-19 המשחקים בהם שותף ביורוליג הוא קלע בספרות כפולות.

בליגת ווינר הממוצע של לנדסברג העונה הינו 12.9 נקודות למשחק - שני במכבי ת"א אחרי דווין סמית ושלישי בליגה בין הישראלים – וכן 5.1 ריבאונדים למשחק ב-25 דקות בממוצע. בליגה היו לו מספר תצוגות גדולות: 31 נקודות בחוץ מול מכבי חיפה, 31 נקודות בבית מול נס ציונה (כולל 6 שלשות) ו-29 נקודות (7 שלשות) בחוץ מול הפועל חולון.