חמישה שבועות לתום העונה, כבר החלה מכבי תל אביב בהכנותיה לעונה הבאה, כאשר בראש סדר העדיפויות של הצהובים יעמוד הניסיון להשאיר את השחקנים המובילים ל"מבצע ליגת האלופות".

השם החם ביותר על המדף הוא של טל בן חיים, שעל פי גורמים המקורבים אליו נמצא כבר עם "רגל וחצי בקבוצה בכירה באירופה". במהלך החודשים האחרונים נכחו נציגי מספר קבוצות מאירופה במשחקי מכבי תל אביב ובצמד המשחקים של נבחרת ישראל נגד ווילס ובלגיה, ולפיתחו מונחות שתי הצעות למימוש כבר בתחילת חודש יוני השנה.
תו המחיר של בן חיים הוא 2.2 מיליון יורו, סכום שרבע מתוכו יועבר למכבי פתח תקווה המחזיקה ב-25% מכרטיסו של השחקן. השכר שהובטח לבן חיים הוא כ-650 אלף יורו לעונה. מכבי תל אביב, אשר ממתינה להכרזה של הבעלים מיץ' גולדהאר על המשך דרכו של המנג'ר ג'ורדי קרויף - שהודיע כי הוא מוכן לקבל את התנאים של הבעלים לעונה הבאה - פועלת להשארתו של בן חיים, שמוערך מאוד במועדון.

האלופה אמורה לקנות מעמוס לוזון את חלקו בכרטיס השחקן של החלוץ ובמקביל כבר הועברו לו מסרים כי חוזהו ישודרג ל"רמה של ליגת האלופות" (כמו ערן זהבי בעונה שעברה) ותו המחיר שלו יעלה לשלושה מיליון יורו במכירה עתידית. נכון לעכשיו, החלוץ הציב את אירופה כיעד המועדף, אבל אולי השדרוג הכלכלי שיוצע לו יגרום לו לשנות את דעתו.
כפי שכבר פורסם כאן ב"ספורט1", גם זהבי אמור לחתום על חוזה חדש בו ירוויח 750 אלף יורו לעונה, כאשר סעיף השחרור שלו יעלה ל-3.3 מיליון יורו. זאת, על מנת שמלך שערי הליגה ימשיך בקריית שלום ויעזור לה להגיע לשלב הבתים של הצ'מפיונס.