בבית החולים הפסיכיאטרי "שערי מנשה" הושבתה היום (רביעי) הפעילות בעקבות תקיפת רופא בתחילת השבוע: בין השעות 10 ל-12 השבית הצוות הרפואי את פעילות בית החולים, במחאה על תקיפת מנהל מרפאת החוץ, ד"ר מחמוד ג'בארין, בידי מטופל ביום ראשון האחרון.  במהלך השעתיים התכנסו 30 רופאי שער מנשה (מתוך 36 העובדים במוסד), ביניהם מנהל בית החולים פרופ' אלכסנדר גרינשון, באולם ההרצאות של בית החולים. 
 
בשעות אלה הושבתה העבודה בכלל מרפאות בית החולים ומחלקות המוסד והודעה על כך נמסרה לציבור המטופלים, ולא נרשמו קריאות חירום או מקרים רפואיים דחופים במהלך האסיפה.  באסיפה, תיאר ד"ר ג'בארין בפני קהל הרופאים את אירוע התקיפה והשיב לשאלות הרופאים. בהמשך, עלה לבמה יו"ר וועד העובדים, ד"ר בוריס ראוכברגר, וסקר אירועי אלימות קודמים שהתרחשו בבית החולים. 
 
יו"ר הוועד הנחה את הרופאים לגלות אפס סובלנות לגבי תוקפנות של מטופלים ובני משפחותיהם והנחה אותם לפנות למשטרה בשלבים הראשונים של כל מקרה של אלימות פיזית או מילולית כלפיהם רופאים בעתיד. 
 

יושב ראש ארגון רופאי המדינה, שיזם את ההשבתה, ד"ר נמרוד רחמימוב, אמר בתגובה למקרה כי "הצוות הרפואי לא יסבול עוד מקרי אלימות נגדו. בגלל אופי בית החולים המטפל בחולים פסיכיאיטרים ועבריינים, נדרשת הגנה אף רבה יותר מזו הנדרשת מיתר בתי החולים.על צוותים רפואיים. אנו רואים את מנכ"ל משרד הבריאות, העומד בראש הגוף המעסיק אותנו, כאחראי על שלומם ורווחתם של הצוותים הרפואיים בבתי החולים הממשלתיים, ודורשים ממנו לנקוט בפעולה דחופה".