שלושה מחבלים נהרגו בגבול רמת הגולן, בזמן שהניחו מטען מזרחית לגבול הבינלאומי סמוך למג'דל שמס, ליד החרמון וסמוך למספר מוצבים נטושים. 



תצפית של איסוף קרבי זיהתה ארבעה מחבלים ובמשך מספר דקות הם נראו מניחים מטען באופן ברור. כלי טיס הוזנק למקום וחיסל אותם, הרביעי ככל הנראה גם נהרג אולם גופתו טרם אותרה.



האירוע התרחש בשטח ישראל, ליד הגדר, ובצה"ל לא יודעים כרגע לומר מהיכן יצאה החוליה ולמי היא שייכת. בצה"ל הודיעו כי הם לא משנים את הערכת המצב וממשיכים בפעילות שגרתית בגזרה. גורם בכיר בצה"ל הבהיר כי המטען לא הופעל והחוליה לא הצליחה לסיים את הכנת התשתית.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיבח לאחר מכן את פעולת צה"ל ומסר כי "כל ניסיון לפגוע בחיילינו או באזרחינו ייתקל בתגובה נחושה כמו בפעולת צה"ל הלילה שסיכלה ניסיון פיגוע. אני משבח את ערנות חיילי צה"ל שהביאה לפעולה מהירה ומדוייקת".

ח"כ מירי רגב אמרה בעקבות סיכול הפיגוע: "אני מציעה לחיזבאללה שלא למתוח את החבל ולא לבדוק את העירנות שלנו. כל הכבוד לחיילי צהל אשר זיהו את חוליית המחבלים שהניחה מטען סמוך לגדר הבטחון בצפון רמת הגולן ולחיל האויר שפעל באופן מדויק וחיסל את החוליה ובכך מנעו אסון כבד".