לפני מספר שבועות, בטקס הרמת כוסית ערב פסח של בית"ר ירושלים, אמר ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, כי הוא ממתין לבעלים אלי טביב שישוב מארצות הברית ויודיע לו על תוכניותיו במועדון - ממשיך או עוזב את הקבוצה מעיר הבירה.

היום (שלישי) התקיימה פגישה בין אלי טביב לניר ברקת, פגישה שהוגדרה כחיובית עם מסרים מעודדים מצד טביב לגבי המשך דרכו בבית"ר ירושלים.
בעלי המועדון הודיע לראש העיר כי ההודעה הרשמית בנוגע המשך דרכו במועדון, תהיה לקראת סוף חודש מאי. עם זאת, טביב סיפר כי משפחתו לוחצת עליו לעזוב את עולם הכדורגל.

בנוסף לכך, טביב סיפר לברקת על פרשת הירי לעברו במכונית כששהה ליד ביתו. בעוד שבועיים אמור להתחיל ערעורו של טביב על עונש הכאת הנער לכאורה, לאחר שבית המשפט גזר עליו 6 חודשי עבודת שירות. בפגישה לא הועלה נושא העזרה הכספית שמבקש טביב מראש העיר. כידוע, ברקת פועל בשנים האחרונות בעזרה כספית לקבוצה ונראה כי הוא אמור גם הפעם להיות הכתף התומכת של בית"ר ירושלים.
על טביב מופעל לחץ של אוהדי הקבוצה להיפגש עם הקפטן אופיר קריאף, לשפר לו את ההצעה הכספית ולהחתימו על חוזה ארוך טווח חדש. קריאף דחה לאחרונה שתי הצעות לחתום בשווייץ ובליגה השנייה בספרד.
בנושא החתמתו של חנן ממן אין התקדמות בין הצדדים. ממן מבוקש במספר קבוצות ולאחרונה על פי מקורבים אליו יש לו הצעה מכובדת מהפועל באר שבע. החלוץ תומר סוויסה המושאל מהפועל באר שבע, ישוב בתום העונה לבירת הנגב.