מכבי חיפה אמנם שלוש נקודות הפרש מהמקום הרביעי שצפוי להוביל למוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה, אבל אמש (שני) היא סיימה מחזור שלישי ברציפות ללא ניצחון, אחרי שנכנעה 1:0 בקריית שמונה.

מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, התראיין הערב ל'תכנית הספורט' של FM103 והתייחס תחילה למחזור האחרון: "לא הייתה לנו יכולת טובה במשחק, מלבד אולי 15 דקות בתחילת המחצית השנייה ובדקות האחרונות. חבל שלא התחלנו ככה את המשחק".
עוד אמר בלבול על המשחק בקריית שמונה: "הבחירות שלי הן רק מקצועיות לחלוטין ושום דבר אחר לא". על השינוי שביצע, כשפתח עם עידן ורד במקום חן עזרא: "אני חושב שעידן ורד נתן משחק מצוין. הייתה לו החמצה אדירה בסיום אבל בסך הכול הייתי מאוד מרוצה ממנו".

"משומר לא שיחק הרבה זמן ואני חושב שהוא נתן הופעה טובה" אמר גם על המגן שישב ביציע בשבועות האחרונים והתייחס לסיכויי הקבוצה להעפיל למוקדמות הליגה האירופית: "בתחילת הפלייאוף העליון היינו במינוס שש מהמקום הרביעי, והיום אנחנו במינוס שלוש. צריך להסתכל על השינוי שעשינו ולא רק על המשחק האחרון. בסך הכול השחקנים שלי עשו שינוי גדול מאוד בקבוצה. השתפרנו כמעט בכל פרמטר ואנחנו נאבקים על המקום לאירופה. עכשיו צריכים להיות מאוד ממושמעים ומרוכזים כדי להשיג את המטרות שלנו".
"אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ובאים בגישה כזו. לפעמים הדברים לא הולכים. הפלייאוף העליון הוא מאוד קשה ואינטנסיבי, כל הקבוצות נלחמות על ארבעת המקומות הראשונים. כל המשחקים צמודים ומרתקים וגם אתמול היה ככה ולצערי זה נפל לצד השני".
המאמן העניק את פרשנותו לשינוי שהקבוצה עברה בהדרכתו, מאז החליף את אלכסנדר סטנוייביץ': "אנחנו קרובים ומסוגלים להגיע ליעד. אנחנו נמצאים שלוש נקודות ממנו, אבל את הסיכומים שלנו נעשה בסוף השנה. בסך הכול, אם ניקח את השינוי שעברנו בשלושה חודשים, כמעט אין פרמטר שלא השתפרנו בו. אנחנו סופגים פחות, כובשים יותר וצוברים יותר נקודות. היה מתסכל אותי מאוד אם לא היינו עוברים את השינוי הזה".
כמו כן אמר המאמן על רצון האוהדים לשוב למסגרת אירופית בעונה הבאה: "המאבק הוא לא קל. אני מאוד מעריך את הקהל של מכבי חיפה וחושב שהוא צריך לשפוט אותי לפי התוצאות. אנחנו עושים ונעשה הכול כדי להיות שם".
המאמן גם התייחס ליכולתו ולמעמדו של איתי שכטר, שהגיע בינואר האחרון: "אני חושב שהוא תורם למשחק של מכבי חיפה וביחד איתו עשינו את השינוי הגדול. יש לו עוד לאן להשתפר, כמו שיש לכל הקבוצה. אני מצפה ליותר מעצמי, משכטר ומכל הקבוצה. במיוחד במכבי חיפה צריך לדרוש יותר ויותר מהשחקנים. חלוץ בסופו של דבר נמדד בגולים וכרגע הדברים לא הולכים בדיוק, אבל אני מאמין שעם הזמן גם הדבר הזה ישתפר".
בלבול איבד מעט משלוותו במהלך הראיון כאשר נשאל האם הוא מגדיר את תקופתו בקבוצה כהצלחה: "אם בינואר אמרו שהקבוצה מועמדת לירידה ועכשיו הקבוצה מתמודדת על אירופה, ושפגענו בול בשישה שחקנים בינואר – תקראו לזה איך שתרצו".
בהמשך ישיר לכך, נשאל אם הוא ראוי להמשיך במועדון הירוק גם בעונה הבאה: "אני אומר קודם כל שהצלחתי ומי שצריך לראות את זה, רואה ויודע להסתכל על הנתונים. אני מרגיש ראוי לזה ועשיתי את זה בזכות".