מכבי תל אביב נכנסת לחודש ההכרעות של העונה, בו היא מקווה להשלים טרבל היסטורי עם זכייה באליפות ובגביע המדינה. מתחת לפני השטח ממשיכה הקבוצה בהכנות לקראת העונה הבאה, כאשר המסר החד והברור שהועבר על ידי הבעלים מיץ' גולדהאר למנכ"ל מרטין ביין ולמנג'ר ג'ורדי קרויף: הסתיימה "הפילנתרופיה", הגיע הזמן לספק תוצאות גם באירופה.

כבר בביקור האחרון של הבעלים בארץ, הכדור הועבר אל ביין וקרויף, שמבינים כי המבחן הגדול יהיה ההישגים בליגת האלופות. גולדהאר, איש שמבין ספורט ועסקים, דורש מראשי הקבוצה – בצדק - להעלות את הרמה ולהביא תוצאות בעונה השלישית במוקדמות ליגת האלופות. לקנדי יש את הסבלנות המקצועית ואת ההבנה לדעת לחתוך כשדברים נתקעים ולא עולים מדרגה. כך נהג מול אבי נמני ובהמשך מול מוטי איווניר, שלא סיפקו את הסחורה המובחרת ודרכו במקום מעבר לזמן הסביר כדי להביא תוצאות.
חובה לציין כי גולדהאר מעריך ומוקיר את עבודתם של ביין וקרויף, מקשיב להם ופועל לפי החשיבה שלהם, נכון לדברים הקורים בליגת העל בישראל. הבעלים בדק ומצא כי מכבי תל אביב יכולה להופיע בעונה הבאה על הבמות הכי גדולות של אירופה ולהגיע לשלב הבתים בליגת האלופות כמו הקבוצות מסלובניה, רומניה, טורקיה ויוון.

גולדהאר מבקש את אותם דברים שכל אוהדי מכבי חשים שהוחמצו באירופה בהופעות תחת פאולו סוזה ואוסקר גרסיה. הבעלים, המשמש מודל להערצה בקרב האוהדים, מבין כי תחת ביין וקרויף המשימה אפשרית ומבחינתו שווה להרים הילוך גם כלכלית.
בבדיקה הרחבה שנעשתה כדי להשוות בין מכבי תל אביב הנוכחית למספר קבוצות מהדרג השני והשלישי ששיחקו בשלב הבתים. התברר כי הקבוצה זקוקה לפחות ל-11 שחקנים בסגל שהגדרתם היא "שחקני ליגת האלופות". בקבוצה הנוכחית ישנם כחמישה שחקנים העונים על ההגדרה הזו, ויש צורך לשנות בחודש וחצי-חודשיים הקרובים את פני הקבוצה ולצרף שחקנים זרים וישראלים שיהיו ב-12 ביולי בקריית שלום. הגדרת האיכות של שאר שחקני הסגל היא: "שחקנים של מאבק נוסף על תואר אליפות מספר 4 ברציפות". גורמים במועדון טוענים כי מעשיו של מיץ' גולדהאר נכונים, יצירתיים ובאים במועד ובזמן הנכון לביצוע.