בריטניה בשיגעון: הדוכסית הבריטית מקיימברידג', קייט מידלטון, אשתו של הנסיך וויליאם, ילדה היום (שבת) בת. את ההכרזה על הלידה המלכותית פרסם ארמון קנסינגטון, מעונם של בני הזוג. התינוקת, שנולדה במשקל 3.7 קילוגרם, היא אחותו הצעירה של הנסיך ג'ורג' מקיימברידג', בנם הבכור של הזוג המלכותי שנולד ביולי 2013. 


הכרזת לידת הנסיכה
אלפים התכנסו מול ארמון באקינגהם, שם הוצגה לעיני כל ברכת הארמון וההודעה של משפחת המלוכה על לידת הבת, נכדתה של המלכה אליזבת. מלחים על סיפונה של אוניית המערכה הבריטית "לנקסטר" ביצעו מחווה משלהם לילודה והסתדרו בצורת המילה "אחות" לציון הולדת אחות חדשה לנסיך ג'ורג' שנולד לבני הזוג לפני פחות משנתיים. 
 מהארמון נמסר כי לאמא ולבת שלום, וכי בהמשך יפורסם שמה המלא של התינוקת, שכבר מעורר גל ניחושים בממלכה הנרגשת.  הבוקר הובלה מידלטון לבית החולים סיינט מארי שבלונדון עקב צירי לידה מוקדמים - כך דיווחו כלי התקשורת בבריטניה בהתבסס על הודעה רשמית של ארמון המלוכה.



הכרוז מטעם עצמו מודיע על לידת הבית סמוך לבית החולים סיינט מרי. צילום: רויטרס

ראש ממשלת בריטניה, דיויד קמרון,כתב בעמוד הטוויטר שלו  בתגובה ללידה המלכותית: "מזל טוב לדוכס והדוכסית מקיימברידג' לרגל הולדת בתם התינוקת. אני פשוט מאושר מאושר בשבילם".

"רק רוצים שקט"

על אף גלי ההערצה ותשומת הלב, מומחים לעניני החצר המלכותית מספרים שהנסיך וויליאם ואשתו קייט שואפים לחיות חיים נורמליים ככל הניתן בתוך ההכרח של אור הזרקורים.

על אף שהיום שוב הופנו עיני העולם אל נכדה של המלכה אליזבט ורעייתו, המוכרים בתואר הרשמי "הדוכס והדוכסית מקיימברידג'", בעקבות לידתה של הנסיכה, נראה כי השניים שואפים בעיקר לחזור לחיי משפחה תקינים.   

 
מיליונים צפו בחתונתם הרשמית של בני הזוג בשנת 2011 ולידתו של בנם הקטן ג'ורג', השלישי בתור לרשת את הכתר, גרר טירוף תקשורתי חסר תקדים בממלכה. 
 
הזוג מככב לעיתים קרובו תעל עמודי השער של מגזינים ועיתונים והנסיכה קייט נחשבת לסמל אופנה ברמה בין לאומית, פרשנים המכירים את משפחת המלוכה טוענים כי השניים מעדיפים את חייהם הפרטיים הרחק מאור הזרקורים. במקום הכתרים ושמלות הערב, הנסיכה קייט מעדיפה את שעות הרחצה והחלפת הטיטולים ונעזרת במעט מאוד אומנות ועוזרות.

"הם תמיד ניסו להחזיק בכמה שפחות צוות מסייע כמו משרתים ועוזרים. בני הזוג מעדיפים לדאוג לעצמם עד כמה שניתן" אמר ההיסטוריון המלכותי הוגו ויקרס.  "אני בטוח כי הם יהיו מעורבים מאוד בגידול הילדים והם מעוניינים במשפחה נורמלית עד כמה שניתן במעמדם" הוא מוסיף.

משפחת המלוכה הבריטית נהנית מעלייה חדה בפופולריות בעשור האחרון, זאת בעיקר הודות לחבריה הצעירים יותר, וויליאם וקייט והנסיך הארי, אחיו הצעיר של יורש העצר. זאת לאחר עשור קשה מאוד לבית המלוכה הבריטי בעקבות גירושיו של הנסיך צ'ארלס הנסיכה דיאנה.