צירוף מילים חדש חדר לחיים. "ארגז הכלים" של ח״כ משה כחלון. באמצעות ארגז הכלים, כפי לשונו של כחלון ראשית המשא ומתן הקואליציוני, מתכוון שר האוצר המיועד להתמודד עם תחלואי המשק הישראלי: דיור יקר מנשוא, עליית מחירי מוצרים בקצב מוגזם, מערכת בנקאות ריכוזית ועוד. 

מה הוא אותו "ארגז כלים"? מסור, פטיש ומקדחה? קצת אחרי כחלון ומטבע הלשון ארגז הכלים (מי שמע על זה עד היום בפוליטיקה?), אמצו פוליטיקאים נוספים את המינוח. ח"כ אריה דרעי דיבר על "ארגז כלים חברתי", וח"כ אורלי לוי־אבקסיס הצטערה על כך שלא מונתה לשרה, ואמרה בראיון שתמשיך לעשות את העבודה "עם כל ארגז כלים שיינתן לי". 
יש משהו מחוספס בלשון השלטון החדש. מטבע הלשון "ארגז הכלים" כה מחוספס, עד שהכלי הראשון שעל כחלון לשלוף הוא מלטשת, כדי לשייף את ההצהרות והכוונות של כחלון, כך שיעדיו יהיו ברורים גם בשפה המדוברת. כי שוק הדירות הישראלי, וכך גם השוק הבנקאי, לא ישתנו באמצעות מכות פטיש. גם מלחציים שולחניים לא יעזרו. השמועות על העלאת מס הרכישה לדירות להשקעה לשיעור של 20% כבר נפוצו לכל עבר, וכחלון מיהר לשלוף מארגז הכלים טיפקס ולהכחיש זאת בתוכנית "פגוש את העיתונות" במוצאי שבת. 

הישראלים רוויי ניסיון שלטון נתניהו יודעים לקח אחד או שניים, בנוגע ליכולות השרים בממשלותיו להשתמש בארגזי כלים. דווקא אצלו, שימושי לשון וטביעת חידושים לשוניים הם ארגז הכלים. הזיכרון של הישראלים קצר, נהוג לומר, אבל יש כלי אחד מארגז הכלים שבו הישראלים משתמשים בפומבי: כלי הגוגל. כולם יודעים יפה איך סיים שר האוצר הקודם עם יוזמות הטיפול בשוק הנדל"ן הרותח, וגם מה אירע עם פתרונות התקציב הדו־שנתי של שר האוצר הקודם לקודם, יובל שטייניץ. 
אז למה התכוון כחלון כשאמר שהוא זקוק לארגז כלים כדי למלא את תפקידו היטב? ארגז הכלים של בנאים בוני הארץ לא יעזור לו. הוא זקוק לכלים עדינים: לפינצטה כדי למרוט שערות, לפצירה למנוע פצעים, למספרי ציפורניים לגזוז לאחרים כדי שלא ישרטו אותו, ומעל לכל: למייק־אפ כדי להישאר עם פנים חתומות כאשר נתניהו ינסה להפיל עליו את נתוני הלמ"ס הבאים. 
לפחות כלי קטן אחד בארגז הכלים של כחלון יושב אצלו בלב. פלס בנאים עם נוזל ירקרק ובועית איזון. כחלון מתייצב בממשלה ה־34 בתור המאוזן והמאזן. אם ינסו לגרור אותו, לכאן או לכאן, נקווה שלא ישכח להשתמש בפלס הזה ולאזן.