נפתרה המחלוקת בין מפלגת הבית היהודי למפלגת ש"ס באשר לתיק הדתות. הפיצוי שהוצע לבית היהודי: סגן שר הביטחון או סגן שר המשפטים.
צוותי המשא ומתן של הליכוד ושל ש"ס נועדים כעת (שני) במשכן הכנסת, לקראת סיכום חיובי של המשא ומתן החיובי ביניהם. אריה דרעי: "סיכויים טובים שנחתום על הסכם עוד הלילה".
בבית היהודי לא הסכימו לוותר על תיק הדתות ועל כן הציע ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי יו"ר ש"ס, אריה דרעי, יכהן כשר הדתות עם שני סגנים: אחד מהבית היהודי ואחד מש"ס, אולם דרעי לא היה מוכן לקבל זאת. 

בין שתי המפלגות התנהל מאבק על תיק הדתות, משרד שאמנם תקציבו לא גדול ואינו נחשב כיוקרתי, אך נתפס כפוליטי מאוד וככזה המאפשר לבצע מאות מינויים לרבנים, רבני שכונות והקמת בתי כנסת.

החתימה צפויה היום או מחר
בין שתי המפלגות עלה חשש כי כשר דתות יפגע דרעי בציונות הדתית ובמינוי הבית היהודי, ואילו בש"ס חששו כי יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, אם יכהן כשר חינוך, ימנע תקציבים מרשת החינוך של ש"ס. 
דרעי התייחס בפתח ישיבת הסיעה למחלוקת בין ש"ס להבית היהודי: "הויכוח עם הבית היהודי אינו התנגחות, אלא כדי שנוכל להחזיק מעמד ארבע שנים. טלאי על גבי טלאי במשרד ממשלתי זה גרוע וראינו למה זה גורם, כמו שאנחנו בטוחים ששר החינוך ינהג בממלכתיות והגינות, גם אנחנו ננהג כך בדתות. 
המפלגות מסכמות פרטים אחרונים מול צוות המשא ומתן הקואליציוני של הליכוד והחתימה צפויה להתקיים היום או מחר.