מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, הביע ביטחון כי משטר נשיא סוריה, בשאר אסד לא יקרוס, משום שנפילתו תוביל לנפילת חיזבאללה ולקריסת ציר ההתנגדות. "אנחנו ערים לסכנות, ולכן אנחנו מסכנים את עצמנו בלחימה בסוריה", הודה נסראללה והוסיף: "מקריבים את הראש והצוואר".
העיתון הלבנוני "אל-אחבאר", המזוהה עם חיזבאללה, דיווח שנסראללה אמר את הדברים בפגישה שהתקיימה ביום חמישי האחרון עם בעל בריתו, הנוצרי מישל עאון, ראש סיעת "הליכוד לשינוי". נסראללה הוסיף כי המערכה תהיה ארוכה ואינה הולכת להסתיים בקרוב: "זה יהיה בלתי אפשרי להשתלט שוב על כל סוריה, אך אני חושש ממצב בו תהפוך המדינה לאזורים כמו בעיראק".
בתוך כך, רשת "אל-מנאר" של הארגון הלבנוני, דיווחה כי 12 חמושים איסלאמיסטים נהרגו ועוד חמישה כלים צבאיים הושמדו, במהלך הקרבות הקשים המתנהלים בין לוחמי חיזבאללה ללוחמים איסלאמיסטים במזרח לבנון, על הגבול עם סוריה.

בדיווח נטען כי הקרבות מתנהלים בג'רוד טפיל ובריתאל, כאשר במקביל חיזבאללה נערך ללחימה קשה ברכס הרי קלמון שבגבול סוריה-לבנון, בניסיון להרחיק את המורדים מהמקום. יש לציין, כי לוחמי "ג'בהת א-נוסרה" ו"המדינה האיסלאמית", דאעש, הצליחו כבר להגיע לתוך לבנון מאותו רכס הרים. 
בתוך כך, שלוחת אל-קאעידה בסוריה הודיעה על הקמת קואליציה של פלגים שיילחמו באותו אזור אסטרטגי נגד חיזבאללה ונגד צבא סוריה.