מקרה נוסף של אלימות שוטרים: שוטר מתחנת אשקלון שהועסק בשכר בחוף הים באשדוד תועד היום (שבת) בסרטון שבו על פי החשד היכה צעיר בן 18, שככל הנראה היה מעורב בהפרת הסדר בחוף ובהשלכת פסולת.



מפקד מרחב לכיש הורה להעביר את פרטי האירוע באופן מיידי לטיפול המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בפרקליטות, כדי שזו תפתח בחקירה ועל פי ממצאיה יוחלט כיצד לנהוג בעניינו של השוטר.

שוטר תועד מכה צעיר בן 18 באשדוד


כפי שמתועד בסרטון, השוטר היכה את הקטין תוך שהוא לכאורה ביצע פעולות שיש בהן עבירה הוראות החוק. לרוע מזלו, תועד האירוע בטלפון הנייד של אחד מחבריו של הקטין.



מעבר למהלומה שהנחית השוטר אל עבר פלג גופו העליון של הצעיר, הוא גרר אותו לניידת כשהוא מאיים עליו: "אתה הולך להצטער על זה".



מסתבר כי מספר שוטרים בניידת חופים הגיעו לעבר קבוצת בני נוער שישבה בחוף וביקשה מהם לנקות את הסביבה שבה ישבו ושהיתה עמוסה בפסולת. לטענת הנערים בשלב שהחלו לנקות את המקום אירעה התקרית עם השוטר ואחד מחברם שנעצר. חבר אחר הספיק לתעד את האירוע החמור.



בעקבות פרסום הסרטון הורה מפקד המרחב על המשך הטיפול, תוך שהוא מגנה את האירוע.



דובר מרחב לכיש מסר בתגובה: "אנו רואים את המקרה בחומרה. על פניו כפי שנראה בסרטון, אין שום הצדקה להתנהגות האלימה של השוטר. הסרטון יועבר במיידית למח"ש ובסיום הבדיקה יתקבלו החלטות בהתאם".