יו"ר מרצ, זהבה גלאון תקפה היום (רביעי) את דן חלוץ, הרמטכ"ל לשעבר, בעמוד הפייסבוק שלה וכינתה אותו "אדם שפל ובזוי".
גלאון ביקרה את חלוץ על דבריו בסרטו של עיתונאי ערוץ 10, רביב דרוקר, בהתייחסות למלחמת לבנון השנייה. בפוסט שיתפה גלאון כי בנה הבכור יפתח, לחם באותה מלחמה במסגרת חטיבת המילואים אלכסנדרוני וחווה את מחדליה: "יפתח חווה על בשרו יחד עם עוד מאות חיילים אחרים לא רק את המחיר המחריד של הלחימה, אלא גם את המחדלים הלוגיסטיים הקשים שאפיינו את פעולת צה"ל, שהובילו לכך שהוא והחיילים שלו היו פעמים רבות על סף התייבשות, נאלצו לפרוץ לתחנת דלק כדי למצוא מים, וסחבו את חבריהם הפצועים קילומטרים רבים בגלל שהפיקוד לא פתח צירי פינוי".
גלאון הדגישה כי לא מדובר ב"אירוע פוליטי": "תשע שנים אחרי המלחמה, מתראיין חלוץ ונשאל על מחדל האספקה במלחמה, שעלה בחייהם של חיילים ושהוא אחראי לו ישירות. ומה היה לו להגיד? שמדובר ב'אירוע פוליטי'. 'פוליטי?' שואל אותו רביב דרוקר. "הקצין המתלונן", עונה חלוץ בחיוך זחוח, ומוסיף בשקט כממתיק סוד, "הוא בן של חברת כנסת - זהבה גלאון". אומר ולא מוסיף, בציפייה שנבין את המסר המובלע - שהקביעה הזאת מסירה את הנושא מסדר היום".

גלאון הדגישה כי הופתעה מהדברים שנאמרו: "ראיתי ולא האמנתי כמה נמוך אפשר לרדת. דן חלוץ, זה מה שלקחת הביתה מהמלחמה ומהביקורת? החלטת שבגלל שאחד מהלוחמים שהעזו לדרוש תחקיר הוא בן של פוליטיקאית, סימן שהביקורת שלו ושל חבריו לחטיבה היא פוליטית ופסולה? אין לך בושה? אין לך כבוד לחיילים האלה ולמה שהם עברו?".
גלאון המשיכה ותקפה את חלוץ: "בדברים שאמר הרמטכ"ל, הוא הוכיח סופית את מה שמכירת המניות ביום הראשון למלחמה, הדיבור על המכה הקטנה בכנף המטוס, והמחדלים העצומים בלבנון כבר הדגימו מזמן: שדן חלוץ מעולם לא היה ראוי לפקד על חיילים, ובוודאי לא להוביל אותם לקרב".