בניסיון לממש את רוצו לרכוש כרטיס למשחק כדורגל, נער בן 15 חשוד כי ניסה לכפות על חברתו לקיים יחסי מין תמורת תשלום ולהעביר אליו את הכספים. במשטרה הודה הנער כי ביצע שורה של מעשים ביניהם גם איומים ברצח, השחתה והצתה של רכוש.  

בית משפט השלום לנוער בתל אביב האריך אתמול את מעצרו של הקטין בחמישה ימים ובכוונת המשטרה להגיש נגדו כתב אישום תוך תקופת מעצרו.
בתקופה האחרונה הצטבר מידע במשטרה אודות קטין המהווה מטרד לשכניו וגורם נזקים לרכושם. על פי החשד, באחד המקרים התחפש הנער ללוחם דאעש חבש מסיכה על פניו והפתיע צעיר אחר עמו היה מסוכסך, כשהוא אוחז בסכין אולר, באמצע רחוב בהרצליה. "אני לוחם דאעש ואני מתכוון לערוף את ראשך ולחתוך אותך בלי כל חרטה או היסוס", אמר לאותו צעיר מבוהל שנמלט מהמקום.

במקרה אחר על פי החשד שידל הקטין את חברתו כדי שתעניק שירותי מין לאדם אחר אותו היא מכירה בתמורה לתשלום בסך 100 שקלים, אולם התכנית לא יצאה לפועל.
גורם המעורה בפרטי החקירה סיפר כי הקטין אישר בחקירתו את הפרטים וגולל את האירועים בפני החוקרים והוסיף כי הוריה של חברתו התנגדו לקשר בין שני הצעירים וניסו להשפיע עליה לנתק כל מגע ממנו. לדברי הגורם, בתגובה ניקב הצעיר את צמיגי המכונית של המשפחה כנקמה ועונש על התנהגותם כביכול.
בפני החוקרים סיפר הקטין כי בין שאר מעלליו בשכונה גנב אופניים חשמליים ולאחר שהצית אותם והשריפה יצאה מכלל שליטה, מיהר להזעיק לוחמי אש שיכבו את השריפה כדי למנוע נזקים כבדים יותר.