הותר לפרסום: כשנה וארבעה חודשים אחרי שהלכה לעולמה מירה פלד, תושבת תל אביב בת 50, הוצאה גופתה מקברה ונשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, בעטיה נעצר בעלה, איתן חנני (60) כחשוד ברציחתה. בנוסף הוא נחשד בזיוף ושיבוש מהלכי חקירה. בחקירתו הוא מכחיש את החשדות המיוחסים לו. מעצרו הוארך בעוד שלושה ימים.



גופתה של פלד נמצאה בביתה בשעות הצהריים ב-30 בנובמבר על ידי קרוב משפחה. צוותי רפואה שהגיעו למקום קבעו את מותה. קצין משטרה שהגיע למקום כמתחייב באירועים של מקרה מוות קבע לאחר ברור הנסיבות ובדיקה כי אין חשד לפלילים.



הדרמה הגדולה החלה למעשה רק לפני מספר ימים, כשילדיה של המנוחה מנישואיה הראשונים הגיעו למטה מרחב ירקון וטענו כי אימם ז"ל לא הלכה לעולמה בנסיבות טבעיות כפי הידוע להם במחלה שהיה בה כדי לגרום למותה ובמשטרה קיבלו את המידע המפתיע ברצינות רבה ומיהרו לאחר חקירה קצרה להוציא צו מבית המשפט שהתיר את הוצאת הגופה מהקבר כחצי שנה אחרי שנקברה.



במשטרה ביקשו לבחון את נסיבות מותה של האישה וזאת לאור העובדה שעם מציאת גופתה בדירתה נקבע על ידם כי מדובר במוות טבעי וגופתה שוחררה לקבורה. מסתבר, כי בעלה של המנוחה הוא זה שדיווח על מציאת גופתה בדירתה בצפון תל אביב והוא גם זה שסיפר לחוקרי המשטרה כי רעייתו המנוחה לקתה במחלת הסרטן והיא ככל הנראה נכנעה למחלה.



כאמור, בשבוע שעבר, לאחר קבלת תוצאות המכון לרפואה משפטית ולנוכח טענות הילדים כי אימם מעולם לא לקתה במחלה, נעצר הבעל לחקירה כחשוד ברצח אשתו.