חברת הכנסת מירי רגב נכנסה היום (ראשון) לתקפידה כשרת התרבות והספורט. בטקס חילופי השרות, עם השרה היוצאת לימור לבנת, אמרה רגב כי היא מודעת לחשיבות העצומה של העמקת התרבות והספורט בחברה הישראלית כחברה פלורליסטית וכחלק מהמאבק המתמשך של החברה הישראלית לחיזוק הערכים החינוכיים, המשקפים את צביונה של המדינה היהודית והדמוקרטית.

בהתייחסה לתחום התרבות, אמרה רגב: "אני מכירה את הצורך לעודד תרבות ויצירה בכל התחומים כדי להמשיך ולהעשיר ולחזק את המדינה על כל גווניה. תמיד כיבדתי את החשיבות שבחיי היצירה והפלורליזם. בשם אותו פלורליזם התרבות תגיע לכל חלקי המדינה: לירושלים, לתל אביב, לנצרת, למגדל העמק, לירוחם ולרהט, להודה, לשומרון, לנגב ולגליל.
"בשם אותו פלורליזם", אמרה השרה, "לא אתן יד לפגיעה בתדמיתה של מדינת ישראל, בחיילי צה"ל ובמסורת שלנו כמדינה יהודית ודמוקרטית ואתן מקום של כבוד ליצירה מקומית הרואה ומכבדת את המורשת היהודית".

על תחום הספורט אמרה השרה: "ישראל היא מדינה שוחרת ספורט. חשוב לעודד ספורט כבר מהגיל הצעיר. אני רואה חשיבות עצומה בעידוד הספורט במדינת ישראל. נחזק את הספורט בפריפריה לילדים ונוער. נקדם ספורט נכים וספורט תחרותי. בתחום ספורט הנשים הייתי רוצה לראות עוד יעל ארד, עוד שחר פאר, עוד אסתר רוט שחמורוב. הייתי רוצה שילדים יחליפו מדבקות גם של ספורטאיות".
לדברי רגב, "האתגר המיידי העומד בפני היא ההחלטה בפני פיפ"א להשעות את ישראל. השבוע אמורה להתקיים פגישה בין ראש הממשלה לביני ויו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני. אין ספק שיו"ר פיפיא, ספ בלאטר, יסיר את ההחלטה המבישה. יש לעשות הפרדה בין ספורט לפוליטיקה".