רשימת הפאסון 

טיטי איינאו
אופס, הצליח לך: חיננית שמחה לראות איך טיטי איינאו מערבלת טרנדים ומיישמת אותם בטוטאלוק קיצי ומלא רוח נעורים, שעשה לחיננית וודג׳ליפט רגעי: הפריזורה בוהקת, המקיאז' נעים וטופ קצר עם חצאית מעורו הסינתטי של קרמיט העלו חיוך על שפתי הרסטילן של המחומצנת. יו גו גירל!

הו, האימה: האובייקטית ידועה כאחת שראתה מקומות מפותחים בעולם אבל לא, היא עדיין רוכשת את פתרון ההנעלה שלה בתחנה המרכזית, זוועות. חיננית חומדת: את האפידרמיס בגון שוקולד.
שקר כלשהו: זה ממש לא שקר, הכי בא לי לפרק שלישיית שוקולד פרה.
משה פרץ
אופס, הצליח לך: אף שניכר שמשה פרץ החסיר כמה שעות שינה בחצי השנה שבה הוא משמש אב טרי, חיננית מחבבת את הכסות הכוללת בשחור של מוכר בדוכן סלולר בקניון. הפריזורה נסבלת, ולטוניקה וסקיני ג'ינס שחורים צורף בלייזר שחור נאה ושוסור קלאסיות שחתמו לחיננית את השפתיים.
הו, האימה: זה רק אני או שפרץ נהיה ממש לארד לאחרונה?
חיננית חומדת: מחמת הצנזורה נחסכת מכם משאלתה של חיננית. שקר כלשהו: תתקשר אלי, כדאי לך.
מיכל שפירא
אופס, הצליח לך: אף על פי שלצאת כך מהבית זה ממש לא כוס השמפיין של חיננית, לאחר שגמעה בקבוק שלם באיוונט, מתחילה הבלונדינית לחבב את המראה הכולל של מיכל שפירא, שבו מצאה פריזורה לא מתאמצת, מקיאז' מקסים ושמלת לנז'רי שקופה שתמיד עובדת.
הו, האימה: גרבונים שחורים אטומים ושוזט מזהב נשמעים מעולה כשאת מסבירה לאמא שלך בטלפון מה את לובשת, אבל במציאות? הרבה פחות.
חיננית חומדת: האני, למה יש לך תיק באולינג אם לא לטמון בתוכו את הסלולר המעיק?
שקר כלשהו: זכרי, ברגע שאייפון יהיה פריט פאשן לוהט, גם יאיר נתניהו יהיה פאשניסטה.
רשימת האסון
קרן פלס
הו, האימה: ככל הנראה קרן פלס משחזרת את ימי נעוריה, ועכשיו בגזרתה החדשה ומעוררת הקנאה כשהיא בטוטאלוס של חניכה בעוד איזה קן של השומר הצעיר, כשלציונות, סוציאליזם וצמה הוסיפה פלס חולצת אובר סייז כחולה בעלת ברק לא מחמיא לפיגורה השדופה, מוכנוס באפקט קרעים מבהילים של עש לילה רעב שכרסם בהם יותר מדי חורים, שוז מדגם אולסטאר לא מרגשות ותיקלאץ' שלא הצליח להציל את הזמרת מטעמה היוזו'רלי בפאשן.
אופס, הצליח לך: חיננית הכי מבינה אותה, גם היא בטוחה שברגע שהיא תרזה את ה־20 קילו העודפים, גם בג׳ינס מחרוד ובסמרטוטוניקה היא תיראה כמו קייט מוס.

חיננית חומדת: לצערה של הבלונדה, על כף המאזניים של שומרי משקל בורקס הפילו תמיד מנצח.
שקר כלשהו: מקווה שבשבוע הבא לא תעברי למדים של הצופים.
שירי מימון
הו, האימה: חיננית כמעט רצתה ללחוץ לייק ואז לעשות צעד ולהשקות בקצת מים את החתול הענק שבוקע מהחזה של שיר מימון, אבל אז עצרו אותה והסבירו לה שמדובר פה בזמרת המפורסמת בשמלה שהייתה מחלצת ליטוף לולא הייתה מאובזרת בשוז ארכאיות שמשאירות את המראה הכולל מסורס ולא עדכני.

אופס, הצליח לך: אז זהו, גם הבלונד והוודג' החיוור שהודגש בליפסטיק אדום מעניקים לה הילה של דודה לולה שמותירה אותך הרחק הרחק מאחור.

חיננית חומדת: אל דאגה, חיננית לא יורקת על חתולים שחורים.

שקר כלשהו ולמרות הרווקות הנואשת, את החתולה הזאת חיננית לא מאמצת.
דר זוזובסקי
הו, האימה: אמא של חיננית אף פעם לא אמרה לה שגם אם תלבש רק שק מלט היא תהיה נחשקת על ידי כל הגברים והלסביות, חבל שככל הנראה אמה של דר זוזובסקי היפה לא סגרה את הפינה הזאת. וכעת המחומצנת נאלצת להתמודד עם המראה הכבד, הלא מחמיא והקוביסטי הזה, שמערבל בתוכו פריזורה סתורה, מקיאז' בגוון אפור גם הוא, זירו תיקלאץ' נחוץ, כדי לאפסן את האייפון היוז׳ורלי, ושוזט בזיגוג לקה לא קשורות גרמו לשאלה הבאה לצוף: האני, את בטוחה שאת בענף הנכון?

אופס, הצליח לך: קבלי עצה מחיננית: עשי כמעשה המאפיה הסיציליאנית והטביעי בבטון את מי שאמר לך שהלבנה הכבדה הזאת תהיה מהממת עלייך.

חיננית חומדת: או שתרכשי לעצמך זוג עיניים חדשות.
שקר כלשהו: כי שלך ככל הנראה לא באמת עובדות לטובתך.
לאה שנירר
הו, האימה: נראה שחיננית מאוהבת בלאה שנירר. אחרת איך ניתן להסביר את העובדה שהשנייה מככבת בקביעות אצל הראשונה? רשימת מחסור במתלבשים ראויים, אוכלוסיית סלבס וכוכבי ריאליטי שמסרבת להתרחב או מחסור במוניות שמובילות סלבס לאיוונטים? עד שתתקבל התשובה צפו במיז שנירר שהייתה יכולה להיות בצד השני של הרשימה לולא השתחלה לזוג מוכנוס מדגם בויפרנד ג'ינס שהרחיב את רגליה החטובות לממדים שלא תואמים את המציאות.

אופס, הצליח לך: יש לחיננית פודרה נחוצה בשלוף למצח המזיע שלך.
חיננית חומדת: אל דאגה, הפודרה ממש כמו התיק שלך, גם היא של שאנל.

שקר כלשהו: זה בגלל הפריזורה או שאת סתם מתוחה מלראות את חיננית?
רגב הוד
הו, האימה: נכון שחיננית אוהבת את הגברים שלה בעלי חזות כהה וגבוהה, אבל כשזה מגיע לרגב הוד, מצליח הזמיר לשתק את הרחם השורק של הבלונדינית כשעטה סמרטוטוניקה א־סימטרית שהייתה יותר נאה אם היה פוצח בקריירת קרצוף פאנלים.

אופס, הצליח לך: הז׳קט החביב והמוכנוס בגזרה הישרה נמצאו כנאים, ואותם השאר מחוץ לפח שבו תשליך את הטופ היוז׳ורלי דנן.
חיננית חומדת: אולי תבקש ממשה פרץ שיצא איתך לשופינג? תראה איך גם בזה הוא טוב יותר ממך.
שקר כלשהו: זאת לא בושה לבקש עזרה, שמעת? 
פינת הכפכאפה
רווית יודקביץ'
זה נחמד שרונית יודקביץ' מעלעלת ב״טין ווג״ ודולה משם את כל הטרנדים מהעונה האחרונה, כולל מגבעת שתגן על האפידרמיס מנזקי השמש שמזמן כבר שקעה. אבל מה תגידו על הכפכפת, שיותר נאה לטיול על חוף הים או על מלאכת שפשוף הבלטות במעונה הפרטי? אם תמשיכי כך אצרף אותך לרגב הוד, ויחד תוכלו להשלים הכנסה אצל חיננית כי לה אין מה ללבוש למטלות שכאלו, אבל לכם כבר יש. אז מה אכפת לך? דברי איתי. 
חי באילוז'
רותם בהן
נכון שגזרת הדד־בודי, או גזרת הברבאבא בעברית, היא מאסט לקיץ הקרוב, אבל חבל שרותם כהן המוכשר ערבב עם הפיגורה הרצויה שלו עוד טרנד כמו סמרטוטישרט חושפנית שהוטמנה בתוך מוכנוס לא מחמיאים לקימוריו. אל כל זה הוסיף הזמר זקן לא מטופח ושוסור מסט אחר לגמרי. חיננית הייתה שולחת אותך לשופינג עם החברה נופר מור, אבל אך מבט באייטם הבא יספיק כדי שתבין למה לא באמת כדאי לך.
צאי מזה
נופר מור
כמה מאכזב לצפות בנופר מור מציגה את הגרסה הנשית למדיו של הגבר הישראלי הכוללת סמרטוטישרט שחורה ומכנסי ג'ינס כחולים עם סימני שפשפת. מעבר לאלו, את בטוחה שגזרת הפדלפון והפלטפורמות השחורות שמעניקות לך סילואט של פרסות סוס במקום רגליים זה הפתרון הנכון לדהור עליו? 
שו הדא?
קותי סבג
מי שחשב שבקשת משלמים נהדר, יכול לתת מבט בקותי סבג ולהבין שמצב ארונו עוד לא חווה את חוויית השדרוג השמורה לטאלנטים מובילים. כשבמקום זה, העניק סבג לחיננית את הוורסיה שלו לארז טל בטוטאלוס של ויצו עודפים: פריזורה של עובד רס״ר מצטיין, מושקוף שלבטח בחר ״על עיוור״, סמרטוטישרט מהוה עם מוכנוס שראו את בריאת העולם, וסניקרס מטונפות בגוונים שתואמים לכל הדיזאסטר. כפרה, חיננית הכי מבינה אותך, אבל בשנה הבאה רצוי שבחוזה כן תתעקש על סטייליסט אישי או על איזה אסי עזר אחד לחוויית השדרוג. דיל?