בשבוע שעבר הבהרנו כאן שבגד ים הוא פריט הלבוש שעליו נשים משקיעות הכי הרבה אנרגיה עם בוא הקיץ, ובצדק. הרי אם אנחנו מתהלכות חשופות לכל עין, נרצה להיראות במיטבנו. במיוחד כשמדברים בבגד ים בגזרת ביקיני. הרבה מאוד דברים נאמרו על פיסת הבד הזעירה הזאת לאורך ההיסטוריה.



וכמובן שהוא עורר סערה, כשהוא הוצג לראשונה באמצע שנות ה-40 השמרניות. אך הרבה מים עברו בים מאז המצאתו, וכיום אפשר לומר שהוא הפופולרי בחוף.



 העונה ניתן לראות שתי מגמות חזקות בתחום. מצד אחד חזרה אל הגזרה הגבוהה בחלק התחתון. מצד שני, מינימליזם – חלק תחתון זעיר על גבול החוטיני וטופ קטנטן. שתי המגמות הללו, למרות שהן הפוכות לגמרי, מתאימות מאוד להלך הרוח בעולם האופנה. מצד אחד התחזקות וחזרה לרטרו (גזרה גבוהה), ומצד שני התחזקות של המינימליזם העיצובי. בצורה הזאת כל אחת יכולה למצוא את הלוק שלה. 
 

אם נתעכב לרגע על הגזרה הגבוהה, אני חושבת שהוא יתאים מושלם דווקא לנשים עם טליה מובחנת ומותניים צרים. זאת למרות שדווקא נשים עם מעט בטן, נוטות לאהוב אותו כי הן מאמינות שהוא מסתיר יותר. לצד שתי המגמות הללו ניתן לראות כמובן את שאר הגזרות הקלסיות, תחתונים צרים, רחבים, עם קשירות, פרנזים ואפילו חבלים. באיזור החלק העליון אנחנו נשארים עם דגם המשולשים הפופולרי ועם הסטרפלס שנמצא ממש אחריו במדד האהדה.

העונה ניתן לראות גם ירידה בתחום המרופדים. יש פחות גזרות ביקיני לנשים עם חזה גדול משהיו בשנים קודמות, וחזיות עם "קאפים" מרופדים – לאלו שמעדיפות קצת תוספת למה שלא נתן הטבע - תראו בעיקר בגזרות משולשים וסטרפלס. מבחינת הצבעים, אין הרבה חוקים. הקיץ כל הצבעים שולטים, אך בעיקר ניתן לראות הרבה הדפסים של פרחים, הדפסים טרופיים ואוונגרדיים.
לוק בוק
אינטימה, חלק תחתון – 99.90 שקל, חלק עליון - 199.90 שקל
SALINAS לסטורי, 550 שקל





 
פקשוטים
ASOS, 187 שקל
DESIGUAL, חלק תחתון – 149 שקל, חלק עליון - 169 שקל
ETAM, חלק תחתון – 99.90 שקל, חלק עליון - 159.90 שקל
FREE BY GOTTEX, חלק תחתון – 159 שקל, חלק עליון – 129 שקל
GAT RIMON  לאליז, 995 שקל
H&M, חלק תחתון - 79.90 שקל, חלק עליון - 99.90 שקל
MOBO SWIMWEAR, 700 שקל
pepe jeans לרשת FM, 512 שקל 
TOP TEN, 49.90 שקל 
גדעון אוברזון, 450 שקל
CHANTELLE לג'ק קובה, חלק עליון - 764 שקל, חלק תחתון 429 שקל
פלפל, חלק עליון - 149 ששקל, חלק תחתון – 109 שקל