שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב.


התעוררתי מאוחר היום. והבנתי שהפסדתי חתיכת אפרטהייד. כי עד שקמתי נתניהו כבר ביטל את ההחלטה הגזענית להפרדת ערבים מיהודים באוטובוסים. פתחתי עיתון כדי לדעת מה הפסדתי. גם הכותרת הראשית של "הארץ" לא היתה מעודכנת. היא בישרה על ההפרדה ולא על ביטולה. אבל מצאתי ידיעה מעניינת בעמוד שש ב"הארץ": האוניברסיטה העברית תפתח מכינה המיועדת לפלסטינים תושבי מזרח ירושלים. שוב האפרטהייד הארור הזה.



מסתבר שהגזענות המטורפת אינה רק נחלתו של שר הביטחון שמנסה באופן מגושם למנוע פגיעה ביהודים. גם האוניברסיטה העברית והמועצה להשכלה גבוהה נגועות בה. זוועה אני אומר לכם, עד שהבנתי שמההפרדה הזאת "הארץ" דווקא מרוצה כי היא נועדה לעזור לערבים. גזענות חיובית. או אפלייה מתקנת בשמה המכובס. והרי אם בוגי לא היה מודיע על הפרדה אלא על שירות הסעות לפועלים ערבים ממקום מגוריהם למקום עבודתם אולי כל הסקנדל המלאכותי הזה היה נחסך.



שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע.


לדעתי שר הבטחון האמיתי הוא לא משה בוגי יעלון, אלא הרשלה מאוסטרופוליץ, ההוא שהיה אוכל את הדגים הסרוחים ואחר-כך מגורש מהעיר, כי לא יכול להיות שבוגי שלנו, האדם האחראי, הממלכתי והמחושב, קיבל בדם קר את ההחלטה הכל כך מטופשת להפריד את קווי האוטובוסים של יהודים וערבים ביהודה ושומרון. לא יכול להיות שהוא קיבל אותה דווקא עכשיו, ודאג לפרסם אותה בדיוק כששרת החוץ של האיחוד האירופי נמצאת כאן ומתכננת את גל הסנקציות הבא, ובדיוק כשמזכ"ל פיפ"א ספ בלאטר בא לכאן בנסיון להציל אותנו מהיוזמה להרחיק אותנו מפיפ"א בטיעון שאנחנו מפלים כדורגלנים פלסטינים.



בשורה התחתונה, אני ציוני ישראלי ופטריוט ומאמין גדול בצדקתנו במאבק בין העמים שניטש כאן, כמה חבל שהצידקה הזו אינה ערובה לחוכמה, כי אנחנו ההוכחה שאפשר להיות גם צודקים וגם מטומטמים לגמרי בעת ובעונה אחת, ולהשאר בחיים איכשהו.