מתלבשים על הקיץ


קולקציית הקיץ של הרשת האמריקאית גאפ, שכבר הגיעה לחנויות, מתאפיינת בלוק יומיומי עם שיק. העונה הרחיבה הרשת את טווח גזרות המכנסיים והג׳ינסים, והוסיפה גם בדים קלים ושטיפות בד עדינות.



הפריט הבולט במחלקת הנשים הוא Resloution Denims, ג׳ינס בהרכב בד המשלב לייקרה, כותנה, פוליאסטר ודיון. השילוב המיוחד גורם לבד להיות גמיש יותר ולחזור למצבו הטבעי לאחר הלבישה. בנוסף, נכנסו למחלקת הג׳ינסים ארבע גזרות חדשות, בהן הסקיני האלסטי, הסלים (קו ישר), הגירלפרנד (בגזרה מעל המותן) והבויפרנד הקלאסי.



מלבד ג׳ינסים, בקולקציה הנשית יש לא מעט חולצות, שמלות אריג חלקות ובהדפסים פרחוניים, מכנסיים קצרים ומכנסיים בגזרת לוס. בצד הגברי גם כן בולט השימוש בבדים רכים יותר ובשטיפות עדינות, כשהצבעוניות נעה בין כחול, חאקי, לבן ושחור. אהבנו: את הג׳ינסים בגזרות הנפלאות המעצבות מצוין את האגן הים תיכוני שלנו. השנה מתחרים על המקום הראשון גם מכנסי השורט שמגיעים במגוון רחב של צבעים. אהבנו גם את הבדים החדשים של המותג, המשלבים כותנה ופשתן, שיקלו את הקיץ הלוהט שמחכה לנו. אהבנו פחות משום מה ברגע שנכנסים לסניף של גאפ ישראל, מתקבלת תחושה קלה שהגענו לעולם שמוקדש בסטייל למגזר הדתי. אולי אלו כמויות חובשי הכיפה שפוקדים את החנויות ואולי זאת הקניינות המסורתית. מי יודע? מה שחשוב הוא שהמותג, שאליו אנחנו נכנסים בלי להתבלבל בכל ביקור בחו״ל, מרגיש קצת פחות שיקי בארץ, וחבל. כי הבייסקים שלו פשוט מצוינים.



טווח מחירים 69.90־449 שקלים. ניתן להשיג בסניפי הרשת



פחות שיקי בארץ גאפ. צילום: יח"צ 

ככה זה כשיש שניים 

הוליווד מאלצת את הנשים לרדוף כל הזמן אחרי הטרנד הבא ולהיות מטופחות מקצה רגל ועד ראש. מה שבאופן טבעי כולל את הציפורניים שלנו, שצריכות להתאים לבגדים, לתיק ולמצב רוח הכללי.



על מה אני מדברת? כמובן על ה"מני־קאם", המצלמה של ערוץ E, שמצלמת בלייב מהשטיח האדום ומתמקדת במניקור של הסלב ובתיק הקלאץ', שכמובן חייב להיות תואם; וכעת, בפתחה של עונת האירועים, הופך תיק הקלאץ' לפריט חובה.



שיתוף פעולה מעניין מתקיים בין מותג התיקים והאופנה LASTER ורשת המניקור LAKA. השניים הרימו את הכפפה, ויחד הם מציעים קולקציית לקים שניתן להתאים להם תיק ערב בגוון תואם.



הטרנדים הבולטים בעולם האופנה בכלל והתיקים בפרט זהים לטרנדים שבתחום הלקים, כך שבקלות אפשר למצוא תיקים ולקים בפרינטים וצבעים טרופיים, פסטלים, גווני ניאון, גוונים מטאליים, וכמובן לבן וניוד.



מלבד התאמות צבע, שיתוף הפעולה שיימשך עד סוף יוני הוביל לכמה מב־ צעים. בקניית תיק ערב, למשל, תקבלו לק בגוון תואם במתנה,



ובכל טיפול ברשת LAKA תקבלו 20% הנחה ב-LASTER.



הכל זמני

בלי לשים לב השתלטו הסניקרס על המלתחה שלנו. וכדבר הכי חם של הקיץ, אפשר לראות אותם מעטרים כל מגזין ותצוגת אופנה חשובה. בין שלל מותגי הסניקרס שעשו מהפכה בשנה האחרונה נמצא גם המותג SUPERGA, שהחודש מפתיע אותנו עם חנות פופ־אפ ראשונה בתל אביב.



SUPERGA נוסד ב־1911 בטורינו שבאיטליה על ידי וולטר מרטיני, שייצר נעליים בעלות סוליות גומי ממותגות. כעשור מאוחר יותר הציג מרטיני לעולם דגם בעל סוליית גומי עבה, והוא מלווה אותנו עד היום.



בחנות התל אביבית, שתפעל עד סוף חודש יוני, יוצגו דגמים נדירים שמגיעים לארץ לראשונה, דגמים פופולריים שכבר אזלו מהמדפים, וגם קולקציית הילדים שבדרך כלל לא מגיעה לארץ. המותג, שאהוב על כוכבות הוליווד כמו קייטי הולמס וג'סיקה אלבה, אחראי למגוון שיתופי פעולה אופנתיים מוצלחים, עם חברות כמו ורסאצ׳ה ופנדי. אז אם בא לכם להרגיש אבק כוכבים, או להתעטף בסניקרס מבד קנבס, זאת הזדמנות מעולה. אהבנו: את הצבעוניות המדהימה וההדפסים המגניבים, שיוצרו במהדורה מוגבלת. לא חמק מאיתנו הליין שהוציאה הבלוגרית גאלה גונזלס, שכולל דגמים קלועים בצבעים כהים. אהבנו פחות: למה רק חודש? יש מותגים שחייבים ללכת לקראת הקהל הישראלי ולפתוח כאן חנות קבע. עד שזה יקרה, זאת הזדמנות להשיג נעלי סניקרס שיהיו רלוונטיות עוד שנים קדימה. טווח מחירים: 199־599 שקלים. ניתן להשיג בחנות בדיזנגוף 255, תל אביב