שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב
עמיתי נדב פרי החליט שמיצה את עולם התקשורת ושהגיע הזמן לעשות, כמו שאומרים, לביתו.

הוא הודיע על פרישה והתברר שהוא הולך להיות סמנכ"ל תקשורת בדלק קידוחים של יצחק תשובה. ומיד החלו הקידוחים ומהומה רבתי. חברי כנסת כמו מיקי רוזנטל ושלי יחימוביץ מצקצקים ומצייצים במרץ על ניגוד האינטרסים והאתיקה ועוד סיסמאות נבובות מהסוג הזה, ואני אומר שהדבר היחיד שמעציב אותי זה שעיתונאי צעיר ומוכשר עם עתיד מבטיח כמו פרי, מגיע למסקנה שאין עתיד במקצוע שלנו. אגב הוא צודק. 
זה מעציב אותי יותר מאשר העובדה שהוא הולך לעבוד אצל יצחק תשובה, אני רואה במרדף האוטומטי אחרי כל מה שקשור לשם תשובה פופוליזם זול ובעיקר מפחיד, ואני מאחל לך, נדב, בהצלחה בכל אשר תלך.






 

שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע
המדינה הכי צעירה בעולם נולדה ב-2011 אחרי מלחמת אזרחים ארוכה מלווה במעשי רצח עם. זוהי דרום סודן. רוב אוכלוסייתה נוצרית. יש לנו קשרים טובים איתם, ולא מעט אינטרסים באיזור. על אש קטנה נמשכים שם מעשי טבח והמלחמה עם הצפון המוסלמי, אם כי לא בקנה המידה שאנו זוכרים מרצח העם בדרפור.  
לא הייתי מספר לכם את כל אלו אם לא הייתי רואה במעריב היום תמונה של קומץ מפגינים בפתח התערוכה הביטחונית המתקיימת בתל אביב. הם נשאו שלטים באנגלית - 'הפסיקו לחמש את דרום סודאן'. הם לא אמרו: 'אל תמכרו נשק למלחמה בסודן' שזאת סוג של קריאה מוסרית, פציפיסטית, כאילו לגיטימית, אבל גם אם זוכרים שאין למוסלמים בסודאן בעיה להשיג נשק. זאת היתה קריאה מכוונת נגד מכירת נשק לצד המותקף. לצד המיעוט הנוצרי. לפעמים אנחנו טועים וחושבים שהפציפיסטים האלה הם סתם תמימים... תאמינו לי - הם לא.

חמש בערב, תוכנית אקטואליה כל יום בשעה 17:00 ב-103FM