השבוע חזינו במופע האימים של הצורר אובמה את אילנה דיין. ואני לא סתם מזכיר בנשימה אחת את המראיינת יחד עם המרואיין. אני עושה זאת משום שמופע האימים הזה שבו אובמה למעשה חשף בגלוי את הציפורניים האנטישמיות הבזויות שלו, את כך שהוא חותר בגלוי להשמדתה הפיזית הגמורה של מדינת ישראל באמצעות אטום איראני.

יש לו מסייעת במשימה - הגברת דיין שהראיון הזה שהיה יזום כמובן ע"י אובמה ועורך של ערוץ טלוויזיה ישראלי. היה צריך לסרב לתת לאובמה במה באמצעות ריאיון כזה כי כל הריאיון נועד לנסות (זה כמובן לא יצליח) לטמטם את מוחם של אזרחי ישראל באמצעות אמירות שקריות ובזויות שאין כמוהו כמי שדואג, דאג וידאג לביטחון ישראל באמצעות פצצה גרעינית איראנית. ככה אובמה רוצה לדאוג לביטחון ישראל. על מנת לנסות לסמא ולטמטם אותנו הוא לא פגע בסיוע הצבאי (שדרך אגב לא תלוי בו בלבד אלא גם בקונגרס ששם יש רוב של למעלה מ-95% בסיוע למדינת ישראל, רוב יותר גדול אגב מאשר בכנסת שלנו). לכן הסיוע הזה נמשך כשהוא משתמש בו כדי לנסות לסמא את עינינו ולטמטם את מוחנו באמירות כמו 'אני דואג לביטחון ישראל' וכיוצא באלה. 
 
באמצעות השקרים הבוטים הללו אובמה מנסה למכור את עצמו, מי שבפועל הוא צורר להשמדתה של המדינה ללא לאות. מהרגע הראשון שהוא נכנס לחדר הסגלגל בבית הלבן הוא לא הפסיק לרגע אחד לפעול להשמדתה של מדינת ישראל תוך ניצול התרחיש שאיראן חותרת לפצצה גרעינית והוא עושה הכל כדי שהחתירה הזאת תצלח. כך למשל מועצת הביטחון החליטה 6 פעמים שעל איראן לפרק את תכנית הגרעין שלה כולה מא' עד ת'. כך למשל הצורר אובמה עצמו (באופן שקרי כמובן) כשהחל המשא ומתן הודיע שמטרתו פירוק מלא של תכנית הגרעין האיראנית מחד ומאידך עדיף שלא יהיה הסכם מאשר הסכם רע. פירושו של דבר שההסכם נותן גיבוי של המעצמות החשובות בעולם לתכנית גרעין איראנית, שהצורר אובמה מודה באופן חד משמעי שההסכם יביא לכך שאיראן תהיה מדינת צו גרעינית שייקח שנה עד שהיא תוכל להרכיב פצצה. קודם כל אם אובמה אומר את זה הוא משקר וברור לגמרי שהתקופה היא פחות משנה.


אני לא יודע להגיד כמה אבל אם הוא אומר שנה זה ברור כשמש בצהריי היום שזה פחות משנה. הגברת דיין הפודל שלו, הסרסור הקטן שלו לא שאלה אותו את השאלות הללו בריאיון, כולה נופת צופים וליקוק. לא שאלה אותו אף שאלה קשה אחת בריאיון בכוונת מכוון כי היא באה לשרת את עניינו של אובמה כאשר ברור לכל בר בי רב שאובמה פועל להשמדתה של מדינת ישראל באמצעות גרעין איראני שגם לשיטתו, גם לשיטת ההסכם המביש הזה, יעמיד גם את המצב הזה של מדינת צו גרעינית רחוקה שנה מפצצה אטומית רק לעשר שנים. אחר כך ההסכם פג, אחר כך אין מגבלות ואין כלום. שוב, זה מרשם שלא יצלח אבל זה המרשם של אובמה להשמדתה הפיזית של מדינת ישראל. זה בהיבט הפיזי ובהיבט המדיני.


הקמתה של מדינה ניאו נאצו ג'יהאדו פאשיסטית פלשתינית בליבת ארץ ישראל וכמובן לשיטתו של אובמה במזרח ירושלים. כך אובמה דואג לביטחונה של ישראל. אין אדם שוטה ככל שלא יהיה שלא יסכים עם כך שהקמת מדינה כזאת פירושה איום טרור מתמיד ובלתי פוסק על מדינת ישראל כולה. אף אחד לא חולק על כך, אף אחד מאלה שתומכים בעניין לא בא ואומר 'קודם נפרק את החמאס מנשקו בעזה' כי הרי המדינה צריכה להיות מפורזת ואחר כך נקים אותה. לא לא, את זה אובמה לא אומר כי הוא הרי דואג לביטחון ישראל בזה שהוא אבו- חמאסה. הוא שומר כעל בבת עינו על היכולת של החמאס לשגר טילים למדינת ישראל. עשה הכל ולא היה צריך להתאמץ יותר מידי שבמבצע 'צוק פחדן' חס וחלילה מדינת ישראל לא תכבוש את עזה ולא תשמיד ותפרק את החמאס. זה ייהרג ובל יעבור מבחינתו כי מדינת ישראל צריכה לחיות באופן מתמיד תחת איום של טילים במסגרת הדאגה של הצורר הזה לביטחון ישראל. הרי זה בראש דאגתו, איך דואגים לביטחון ישראל? טילים על ישראל.

כאמור, בכל העניינים האלה אף שאלה קשה אחת, שום דבר מפי הפודל, הכלבלב הסרסור שלא בא במשדר האימים הזה. ולכן יש לגנות את הגברת דיין בגין מופע האימים הזה יותר אפילו מאשר הצורר אובמה כי הנ"ל הוא מוסלמי פנאטי אנטישמי קנאי והיא לבושתנו יהודיה ישראלית.