שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע. 

סגן שר הבטחון הרב אלי בן דהן אמר היום שהיה צריך להשאיר את 11 ימי המאסר שהוטלו על החייל בודד, עולה חדש מאמריקה שאכל סנדביץ' לא כשר בתוקפם, וכי לא היה מקום לבטל את העונש כי צריך לקיים את חוקי הצבא. 
ואני אומר שטוב לדעת שאלי בן דהן הוא סגן שר הבטחון, ועצוב לדעת עד כמה חשוך האיש הזה יכול להיות, ולמה אי אפשר לשתול בקודקודו ההזוי גם קצת הגיון, אורך רוח ונאורות.

הרי החייל לא זיהם מטבח צה"לי, הוא הוציא מתרמילו כריך שסבתא שלו הכינה לו בבית, ואכל אותו בשטח. על זה לא צריך לשלוח אף אחד לכלא, על קנאות דתית ופרימיטיביות, אולי דווקא כן.


שלום, אני הילה קורח והיום אני השוטרת הטובה.
הצעת חוק חדשה מבקשת להחמיר את הענישה למי שנוהג כמו סוציופט אמיתי על אופניים חשמליים. זה כולל את המזגזגים על המדרכות, את הילדים חסרי שיקול הדעת, את המסמסים והמטלפנים ואת כל אלה שלא אכפת להם שהם פוגעים בילדה בת 3 או בגבר בן 25, וממשיכים לרכוב כאילו זה לא עניינם. 
ההחמרה כוללת בסך הכל קנס של 300 שקלים ומתן סמכויות לפקחים עירוניים, בנוסף לסמכות להוציא את האוויר מהגלגלים הנהוגה היום. האם ראיתם אופניים חשמליים ללא אויר בגלגלים? לי עוד לא יצא. גם ההחמרה היא בדיחה יחסית למה שרוכבי אופניים האלה מסוגלים לעשות, אבל מוטבת החמרה מאשר התעלמות.

החופש הגדול בפתח ועשרות אנשים צפויים להיפגע. יש תחושה שמישהו התחיל לקחת את העניין ברצינות וזה עושה לי נעים בלב.