"אורנג' נכנעה ללחצים אנטישמיים", כך אמר הערב (חמישי) לערוץ 2 המיליארדר ובעל השליטה בפרטנר חיים סבן, בעקבות הודעת החברה על סיום ההתקשרות עם פרטנר הישראלית.. הוא הוסיף כי הוא "מאוכזב ממשלת צרפת שלא הגיבה על המהלך של מנכ"ל חברת התקשורת, שצריך להתפטר". 


סבן הדגיש כי ההכרזה של המנכ"ל חסרת תוכן ממשי:" החרם הזה  לגמרי לא במקום משום בחינה. פרטנר היא חברה ישראלית לכל דבר, ואורנג' הוא מותג שאנו חוכרים מחברת "פרנס טלקום", איתה חתמנו חוזה לא מזמן.  ההצהרה חסרת תוכן מעשי ואנו שוקלים את כל האופציות שלנו". סבן הוסיף  כי "אני מקווה  שעם ישראל יבוא ויחזק את פרטנר, אנו צריכים להיות מאוחדים מול החרם". 
סבן לא לגמרי הופתע, לדבריו, מהמהלך של אורנג': "מצג אחד הופתעתי ומצד שני לא. הם נכנעים ללחצים אנטישמיים. בכל דור ודור קמים עלינו לכלותנו, אבל נהיה מאוחדים וננצח בסוף. לא דיברתי עם המנכ"ל, ואנו שוקלים את צעדינו בעקבות דבריו, אני לא מכיר אותו". 

המיליארדר הישראלי לשעבר העביר ביקורת נוקבת גם על ממשלת צרפת: "צריך לזכור שדה פקטור הממשלה הצרפתית היא ששולטת באורנג' העולמית, ואני חושב שהיה מן הראוי שהיא תקום ותאמר את דבריה, ושהיא תתנתק לגמרי מדבריו של המנכ"ל". 
סבן סיפר כי הוא מתוכנן להיפגש יחד עם המיליארדר שלדון אדלסון כדי לנהל קמפיין נגד ה-BDS (הארגון שפועל להחרים את ישראל בעולם), אבל מתח ביקורת על חוסר המעשה, כלשונו, של ממשלת ישראל בנושא: "ממשלת ישראל צריכה סוף סוף לקום ולעשות את תפקידה. היא יכולה לעשות הרבה יותר, למשל להקים גוף שמטרתו להילחם בחרמות. לא ייאמן שהממשלה לא פועלת מול תופעת ה-BDS".