הרבה גלגולים עבר האוברול לאורך השנים. הוא היה IN  ואז שוב OUT, והנה בשתי עונות האחרונות הוא שוב זוכה לתהילה. קשה לומר מה בדיוק גרם לתהילה המחודשת, אך הפריט שלפני כמה שנים בודדות נחשב למוקצה, חזר ובסטייל. הסיבה לכך, אם תשאלו אותי, היא הנוחות שלו.



הוא מתיישב בצורה נכונה על הגוף הנשי, נצמד איפה שצריך ומאפשר חופש במקומות אחרים. ומה שהכי טוב בו, זה שאפשר ללבוש אותו לכל מטרה. הוא מתאים לשעות היום, ויכול לעשות טרנספורמציה לבילוי לילי. 



העונה ניתן לראות שהאוברולים בגזרה הצבאית, שהם בעצם שדרוג של הדגם המקורי שהיה פופולרי על הנשים העובדות בארצות הברית בשנות ה-30 וה-40, חוזרים לקדמת הבמה אך במראה שיקי ונשי יותר. העונה יש אוברולים בכל הגזרות האפשריות, כאלו בגזרת "לוס" ואחרים בגזרה נצמדת, כאלו עם סטרפלס ויש עם טופ מעונב יותר. גם מבחינת הבדים המגוון רחב, החל בבדי ג'ינס עבים ועד בדי משי דקיקים. 
 

כל אחת יכולה להתאים אוברול לצרכים שלה. מי שרוצה מראה קלאסי, יכולה לבחור בצבעים הניטרליים כמו שחור או כחול. מי שלא חוששת מטוטאל-לוק בולט או רוצה להסתיר אזורים בעייתיים, יכולה לבחור אוברול עם פרינט רועש. במידה שרוצים מראה יומיומי אפשר לשלב אותו עם כפכפים; ומאוחר יותר, כשמעוניינים בלוק מהוקצע יותר, אפשר לפתור זאת בעזרת מעבר פשוט לעקבים. בקיצור כמעט שאי אפשר לטעות. פשוט צריך למדוד ולבחור.