מנכ"ל ענקית הסלולר הבינלאומית אורנג', סטפן רישאר, הביע היום (שבת) את התנצלותו על הסערה הפוליטית שעוררו דבריו, כי אם הייתו לו האפשרות היה מעוניין להתנתק מקשריו העסקיים עם ישראל. 
לסוכנות ידיעות צרפתית אמר המנכ"ל כי "קבוצת אורנג' תישאר בישראל". זאת לאחר שביום רביעי אמר כי אם לא היה כבול לחוזים, היה שמח לסיים את הקשרים עם ישראל בהקדם האפשרי.
רישאר הכחיש כל רצון לצמצם פעילות בישראל ואמר כי הוא מצטער עמוקות על המהומה שעוררו דבריו וכי אלה הובנו שלא כהלכה. המנכ"ל הבטיח כי החברה אינה תומכת בחרם נגד ישראל או נגד כל מדינה אחרת בעולם.

לאחר דיונים עם חברת פרטנר הישראלית, הובהר כי רישיון החברה תקף עד 31 במרץ 2025. אורנג' הבהירה כי תכבד את החוזה עם החברה הישראלית. 

אתמול אמר שר החוץ של צרפת, לורן פביוס, כי ארצו מתנגדת לחרם על ישראל. השר הצרפתי ביקש להרגיע את המחלוקת עם ישראל בעקבות החלטתה של חברת אורנג' העולמית לסיים את ההתקשרות שלה עם חברת פרטנר. הוא הדגיש, עם זאת, שאורנג' רשאית להגדיר את המדיניות שלה בעצמה.

"למרות שהאסטרטגיה המסחרית של אורנג' נתונה להחלטת נשיא החברה, צרפת מתנגדת בתקיפות לחרם על ישראל", אמר פביוס בהצהרה שפרסם.

דבריו של פביוס הגיעו בתגובה לזעם בישראל על החלטת חברת אורנג' להפסיק את ההתקשרות עם חברת פרטנר, יום אחד בלבד לאחר שמנכ"ל ענקית הסלולר הבינלאומית, סטפן רישאר, אמר כי הוא היה מעוניין להפסיק את פעילותה של החברה הצרפתית בישראל, אולם החשש מפני הסתבכות משפטית שעלולה להביא לקנסות של מאות מיליוני אירו היא שמונעת את יישום המהלך.