השר לביטחון פנים גלעד ארדן, בוחן אפשרות למנות כבר עתה את המפכ"ל הבא של המשטרה במקומו של רנ"צ יוחנן דנינו, המסיים את שירותו ב-1 ביולי. 

השר לביטחון שהחליט להיפגש עם הנציבים ולראיין אותם אישית כבר קיבל לידיו את תיקיהם האישיים וכבר מחר יחל בסבב הפגישות עימם.
ארדן ייפגש עם כל אחד מ- 14 הניצבים המכהנים ובסבב פגישות שיימשך מחר ומחרתיים. השר לביטחון פנים מעוניין לשמוע את עמדתם ודעתם של הניצבים בנושא מינוי המפכ"ל וכן ללמוד מהם על הארגון על פי השקפת עולמם.
השר ארדן, נועץ במפכ"לים לשעבר ובניצבים בדימוס אשר ציינו בפניו כי עליו לתת עדיפות ומשקל לבחירת מפכ"ל המשטרה מתוך הארגון, כמו גם נציב שירות בתי הסוהר מתוך שב"ס.

המועמדים המובילים נכון להיום לכהן בתפקיד המפכ"ל, כפי שכבר פרסמנו במעריב סופהשבוע לפני כחודשיים, הם מ"מ סמפכ"ל המשטרה ומפקד מחוז תל אביב, ניצב בנצי סאו, ראש אג"מ במשטרה, ניצב אהרון אקסול, ומפקד מחוז דרום, ניצב יורם הלוי.
ארדן לא פוסל מכלל אפשרות כי המפכ"ל שייבחר לא בהכרח יהיה מרשימת המועמדים המובילים וזאת אם יראה כי ניצב אחר הינו ראוי יותר ותיקו האישי ללא רבב.
עוד עולה כי אם ארדן לא יאתר מועמד ראוי לתפקיד המפכ"ל לשביעות רצונו, הוא ימנה ממלא מקום וזאת כדי שיוכל להמשיך בניסיון לאתר את המועמד המתאים ביותר על פי דעתו.
בכיר בארגון אמר למעריב: "השר מתחיל מחר את סבב הפגישות במטרה לאתר את המפכ"ל הבא. הוא לא מתכוון למשוך זמן ולכן כבר קיבל את תיקיהם האישיים של הניצבים. אחרי שיחליט על המועמד הראוי לטעמו הוא ישוחח בעניין עם רנ"צ יוחנן דנינו המפכ"ל הנוכחי וכמובן עם ראש הממשלה ואז יכריז על המפכ"ל הבא".