הסכם עד מדינה נוסף בפרשת רונאל פישר. 

אחד הקבלנים המעורבים בפרשת רונאל פישר ואשר שמם מופיע בכתב האישום, חתם ביממה האחרונה על הסכם עד מדינה לפיו יימחקו האישומים נגדו ובתמורה הוא ימסור בבית המשפט עדות מפורטת על שוחד שנתן לרונאל פישר בסכום הנעמד במיליוני שקלים. 
בימים האחרונים פנה הקבלן אל חוקרי מח"ש ובדיוק כמו אלון חסן, הציע לשתף פעולה באופן מלא ולמסור פרטים על כספים שהעביר אל פישר תוך כדי שהוא נסחט על ידו, כביכול, וזאת בתמורה לקבלת מידע מחקירה שנוהלה נגדו ביחידה ליחידות הונאה (יאח"ה) ולהב 433 במשטרה. הקבלן סיפר כי על מנת לקבל את אותו מידע, נדרש על ידי פישר להעביר לו סכום של מיליוני שקלים. 
במח"ש החליטו, על מנת לבסס את הראיות כנגד פישר לחתום על ההסכם המוצע ולמחוק את האישומים כנגד הקבלן. מעורבותו בפרשה מתייחסת לאירוע אחד בלבד. בתוך כך, היום לפנות בוקר, שוחרר בתנאי מעצר בית לשלושה ימים הניצב הפורש, שנחקר החל משעות אחר הצהריים ובמשך כ-11 שעות במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים בחשד לעבירות על טוהר המידות ובכללה טובות הנאה מפליגות מרונאל פישר, מקורבו.

זימונו של הניצב לחקירה במשטרה היווה חלק מההתפתחות הדרמטית עליה סוקר בראשון האחרון במעריב ולפיה נחתם הסדר טיעון עם קצין המשטרה לשעבר, ערן מלכה ובתמורה למידע שמסר ובכללו הפליל גם את הניצב, החליטו במח"ש ובפרקליטות שלא לפעול נגדו בהליך כלכלי. מה שאומר כי לא תתנהל נגדו חקירה של רשות המיסים והלבנת הון ולא תיפגע הפנסיה שלו בזמן שיהיה מאחורי סורג ובריח. בפרקליטות הסכימו להסכם זה לנוכח העובדה כי כתב האישום יישאר על כנו והיא תדרוש כנגד מלכה עונש מאסר של עשר שנים בקירוב. עולה כי בעדותו של הקבלן עמו נחתם ההסכם, יש כדי לחזק ראיות כנגד הניצב הפורש שנשלח למעצר בית. 
יש לזכור, כי בפרשה זאת ישנה עדת מדינה, העוזרת של רונאל פישר, אשר בעצם פתחה את תיבת הפנדורה שהובילה להתפתחויות הנוספות.