שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב.



צל"ש לשר החינוך נפתלי בנט, שהוציא היום את הצגת התיאטרון "הזמן המקביל" מסל התרבות הממלכתי. מדובר בהצגה שנכתבה על ידי האסיר הבטחוני וליד דקה, שרצח ועינה את החייל משה תמם, והיא מועלית בתיאטרון אל מידאן החיפאי.



לפני שכולם מתחילים לצרוח על חופש הביטוי כדאי להירגע, אם התיאטרון רוצה להעלות הצגה כזו שיעלה, אגב הבמאי שלה מחזיק תמונה של המחזאי רוצח וליד דקה בסלון ביתו, כל זה בסדר בדמוקרטיה. לסל התרבות ההצגה הזו לא יכולה להכנס, חבל שנכנסה, וטוב שנפתלי בנט הוציא אותה, צריך להיות גם קו אדום איפשהו, במקרה הזה אני מסכים לגמרי עם הקו שסימן שר החינוך, נקודה.



<


שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע.



בית המשפט העליון של ארה"ב קבע אתמול שירושלים היא עיר ללא מדינה. היא לא חלק מישראל. שלושה יהודים היו בהרכב בית המשפט שהצביע נגד.


לא מדובר חלילה בהתנחלות במזרח ירושלים הכבושה מאז 67 לשיטתם, אלא בירושלים בכלל. גם במערב העיר הם לא מכירים כחלק ממדינת ישראל.


מספרים שפעם הגיע קיבוצניק לגן חיות נתקע מול הכלוב של דוב הנמלים ואחרי רבע שעה קבע "אין חיה כזאת" והלך. לדוב שלום.



תארו לכם שארה"ב רוצה להגיש בקשת הסגרה נגד אזרח שלה שביצע פשע וברח לירושלים. למי יגישו את הבקשה? לניר ברקת? כנראה שלא. לממשלת ישראל. 


לקח להם 60 שנה להשלים עם העובדה שיש משטר קומוניסטי בקובה. מצדי שימשיכו להגיד אין חיה כזאת. בסוף גם הם יבינו שהמציאות של מדינת ישראל ובירתה ירושלים חזקה מהם.