בשם האב


הסופרת יעל טבת-קלגסבלד, רעייתו של עו״ד דורי קלגסבלד, הגיעה לאירועי שבוע הספר בכיכר רבין בתל אביב כדי לחתום על ספריה ״נמר מעופף״ ו״שוליית הקוסם״. ״באהבה מהולה בצער״, כדבריה, קידמה גם את ״יומנים מאתמול״ ספרו של אביה, שבתי טבת ז"ל, חתן פרס ישראל, שנפטר השנה. הוצאת כנרת זמורה, שבבעלות המו״לים ערן זמורה ויורם רוז, הוציאה לאור מהדורה מיוחדת של הספר לאחר מותו.




ערן זמורה ויעל טבת. צילום:עידן פרץ

האצילים בקאמרי


ביום רביעי נפגשו חברי אגודת ידידי תאטרון הקאמרי לפרמיירה החגיגית של ההצגה ״גם הוא באצילים״ בכיכובם של אבי קושניר וענת וקסמן. הקומדיה מאת מולייר מספרת על מתעשר חדש הלהוט לנצל את עושרו המצטבר על מנת לשדרג את מעמדו החברתי הנמוך ולהשתייך לחברה הגבוהה.



את הערב אירחה יו״ר אגודת הידידים ליאורה עופר. בין אלו שהתייצבו לצפות בצוותא ולהרגיש גם כאצילים: יו״ר הוועד המנהל החדש של התאטרון, עו״ד עפר שחל (בנו של השר לשעבר משה שחל), מנכ״ל הקאמרי נעם סמל, צביה ויוסי גרוס, איזי בורוביץ׳, יצחק סווארי, דני גילרמן, אהוד ברק ונילי פריאל ורבים נוספים.




אהוד ברק, נילי פריאל ועו"ד עפר שחל. צילום: איציק בירן


יצחק סווארי ודני גילרמן. צילום: איציק בירן


ליאורה עופר. צילום: איציק בירן



אבי קושניר ואיזי בורוביץ'. צילום: איציק בירן

אומן בסביון


ראשי חבר הנאמנים של אוניברסיטת אריאל התכנסו ברביעי בערב בביתם של יגאל וציפי לנדאו בסביון לאירוע חגיגי שבו ציינו את הישגי האוניברסיטה. נשיא המדינה ראובן ריבלין שלח ברכה שהוקרנה בפני הבאים. את מדשאת הבית איישו: זוכה פרס נובל לכלכלה פרופ׳ ישראל אומן, יו״ר חבר הנאמנים של אוניברסיטת אריאל פרופ׳ משה ארנס, נשיא האוניברסיטה פרופ׳ יהודה דנון, דני ואן איילון, שאול יהלום, דני דיין, איש העסקים נתן חברוני ומירה צבילינגר, רונן ואורלי אשכנזי, דני וצילי נווה, אירמה ואבי מיכאלי, עו״ד נחום פיינברג ובת זוגתו עירית שפירא ועוד.




הזוג ציפי ויגאל לנדאו. צילום: אלעד גוטמן



דני וצילי נווה. צילום: אלעד גוטמן


עו"ד נחום פיינברג ובת זוגתו עירית שפירא. צילום: יח"צ


רונן ואורלי אשכנזי. צילום: יח"צ


מנפלאות סוף השבוע


23 שנים אחרי שהקימו את ענקית האבטחה הדיגיטלית צ׳ק פוינט, נפגשו מריוס נכט ושלמה קרמר לחגוג יום הולדת לצלע השלישית במשולש - גיל שוויד, שמשמש עד היום כיו״ר ומנכ״ל החברה.



עו״ד קרן נהרי סיימה תואר שני במשפטים ולבשה גלימה כמקובל בטקס שנערך בקריית אונו. תמי חוטובלי, בת זוגו של שי אגסי, טסה עם בנותיה סילבי ודיאנה לעשות את ניו יורק.



מעצבת שמלות הכלה לי גרבנאו, כלתו של נוחי דנקנר, טסה עם בנה בן בפעם הראשונה לפריז.



חמי פרס בילה בגלריות לאמנות בלונדון.



בשישי בבוקר חרש בצעידה איש העסקים רמי שביט את חוף הצוק בצפון תל אביב.



יפתח ויזל נסע לקליבלנד אוהיו כדי לצפות במשחק הרביעי בסדרת גמר ה-NBA בין קליבלנד קאבלירס לגולדן סטייט ווריירס.




גיל שוויד. צילום: נאור רהב

פטרושקה והסל מגייסים


במלון הילטון בתל אביב התכנסו בשישי בבוקר ידידי המרכז הרפואי על שם רבין לבוקר של חדשנות. לאחר קבלת פנים וארוחת בוקר התפנו הידידים לשמוע הרצאות מפי פרופ' דב וינברגר ופרופ' דוד פסינג. בין הבאים והתורמים: שלווה הסל, הפועלת רבות ונמרצות לגיוס תרומות לבית החולים, מלווה בבעלה יורם וכלתם מוונקובר קטיה הסל, חיים הורביץ, אספן האמנות דובי שיף ובת זוגו אנה, רפי מהודר, יורם פטרושקה, שזכה לתודות על תרומותיו האישיות לבית החולים ועל סיועו בגיוס תורמים אחרים. אירחו: יו״ר עמותת הידידים פיני כהן, מנהל מרכז רפואי רבין ערן הלפרן ומנכ״לית עמותת הידידים אורלי מסקין.