כחלק ממאמץ ההסברה הישראלי והמאבק בתנועת ה-BDS ומגמות החרם על ישראל יצא היום בבוקר (שישי) ח"כ יצחק הרצוג, יו"ר האופוזיציה ויו"ר המחנה הציוני, לביקור בן ארבעה ימים בבריטניה יחד עם אשתו מיכל הרצוג.



האירוע הראשון בו השתתף הרצוג הוא נאום ושיחה בפני סטודנטים בריטיים ב-London School Of Economics. במהלך הרצאתו בפני הסטודנטים, הפגינו מחוץ לאירוע סטודנטים פרו פלסטינים.



הרצוג אמר למפגינים מחוץ להרצאתו: "אנחנו לא מפחדים ולא נרתעים מהצעקות שלכם". יו"ר האופויזיציה הוסיף: "השיחה שהתקיימה עתה בתוך הקמפוס הייתה דוגמא לכך שהקשבה ושיח הם דרך נכונה וצודקת הרבה יותר להתמודדות עם המצב המורכב והקשה בו אנו נמצאים".



בהרצאתו הוא אמר כי "אנחנו נמשיך להילחם במי שמאיים בטילים ומנהרות טרור על ילדינו אך נמשיך באותה עוצמה להיאבק למען שלום שגשוג ושקט באזור כולו".


 


בהמשך הביקור ייפגש הרצוג עם אנשי הממשל הבריטי וכן ישתתף באירוע של הקהילה היהודית ב-Stanmor and Canos Park Synagogue. כמו כן ישתתף אירוע הרצוג שמקייים ארגון "בייקום", הפועל להגנה על שמה של ישראל בתקשורת ובפוליטיקה הבריטית יחד עם ערוץ 10 ואחד מעיתוני הקהילה היהודית בלונדון.