רשימת הפאסון


ענבל שלוי ושלום מיכאלשווילי


אופס, הצליח לכם: ענבל שלוי ושלום מיכאלשווילי מפנקים במראה כולל נאה ויבש, שבשבוע שחון זה לגמרי סיפק את חיננית. היא בפריזורה הוליוודית, מקיאז' זוהר ושמלה רומנטית. והוא בטוניקה מכופתרת לבנה ומגוהצת (אם כי קיפולי השרוולים גרמו לאפקט חוסם עורקים מבהיל), מוכנוס בגזרה ובצבע מחמיאים וחיוך ממיס לב קפוא.


הו, האימה: מאיפה לעזאזל הגרלתם את השוזט הלא קשורות?


חיננית חומדת: שתחליפו את זוגות אלו ביניכם.


שקר כלשהו: תאמינו לי שהתוצאה תהיה הרבה יותר אדג'ית כששלוי תנעל נעליים גבריות שטוחות בחום ומיכאלשווילי יעלה על עקבים. אפילו קונצ'יטה וורסט ונדב בורנשטיין אמונים על אלו, כדאי גם לך.



נטלי עטיה

אופס, הצליח לך: חיננית לא מבינה איך זה שנטלי עטיה בעלת הקסדה הנוקשה הצטיידה פתאום באאוטפיט מקסים בטכניקולור ובהדפס נהדר של שמלה קיצית, שכל אחת מקוראות המדור זקוקה לה בעונה הזאת. טראומטית מאץ'?


הו, האימה: השוז מאאוטפיט אחר לגמרי, נא להעיף אותן על איציק זוהר בהזדמנות הראשונה שהוא יעצבן אותך. ותאמיני לולי, זה יקרה.


חיננית חומדת: להיות זבוב על קיר זירת הפשע הזאת.


שקר כלשהו: חולה עלייך.



עמית פרקש


אופס, הצליח לך: לא ברור אם עמית פרקש מוכנה לשחרר לחיננית אגרוף ימין היישר לוודג', או שהיא סתם אמונה על פוזיציה של לוחמת קרב מגע עם בוקס בשלוף למחומצנת הראשונה שתבקר את בחירות הפאשן שלה. עד שנקבל תשובה, קבלי ליטוף על פריזורה בוהקת ועשירה, שמלה אוורירית ונאה וסנדלים שווים.


הו, האימה: התיק הזה שמתנאה בסילואט של טמפון מעוך, היישר לאשפה. ברור?


חיננית חומדת: שבאותה הזדמנות תשליכי גם את הליספטיק המחרוד הזה שהנחת על שפתייך.


שקר כלשהו: אבל מעבר לאלו, את מושלמת.



רשימת האסון


נירו לוי


הו, האימה: עד כמה שידוע, את נירו לוי חינכו שני הורים מקסימים משני המינים, אבל עדיין מתהלך זה בקרבנו כמו מקרה קלאסי של תוצר שגודל על ידי זוג לסביות. של קופי אורנגאוטן. אל פריזורה בזיגוג סולר חיבר השחקן נקבוביות בהלם בוודג' שדורש ריענון, סמרטוטישרט מטונפת, מוכנוס יוז'ורליים מן הל ופתרון הנעלה סאחי מעייף. כפרה, אנחנו לא באמת בג'ונגל. זה מובן לך, נכון?


אופס, הצליח לך: מה זה זה? נהיית שחיף כפרה, זאת הדיאטה של “האח הגדול"? לאכול חודש וחצי רק סיגריות ואת הראש של חיננית?


חיננית חומדת: אני דווקא עושה דיאטה אחרת, מביטה בתמונות של סלבס לבושים מחרוד ממש כמוך, ומאבדת את התיאבון מיד.


שקר כלשהו: לצערי, זה לא באמת עוזר.



מיה דגן

הו, האימה: אולי זה סתם שיר הלל לאובדן שומן הטראנס מחייה, שהכניס אותה לדיכאון פאשן, ולכן רואים כאן את מיה דגן בטוטאלוס שמעניק לה אפיל של בובת ברבי נמסה לאחר שילד גייז מרושע הכניס אותה למיקרוגל, וכעת היא בטקסטורה נוזלית דביקה ורדיואקטיבית. גם העובדה שהחזייה שעטתה דגן לא ממש תומכת בבלקון, בשילוב שמלה בוהקת מדי במזג אוויר שבו כל הוודג'ים מבריקים מהלחות לא ממש עזרה.


אופס, הצליח לך: יאחתי, הרגליים היסטריות.


חיננית חומדת: שדין הרגליים בקיץ כדין הוודג', לא יזיק לפנק אותן בלחות נחוצה.


שקר כלשהו: פייר? ממך אני מאוכזבת.



מושיק עפיה

הו, האימה: סתמו ת'פה! חיננית מתה על מושיק עפיה. באמת באמת ובלי ציניות. רק כמה חבל שעם אהבת חינם אי אפשר לקבל קמפיין או לצאת מהגדה המטונפת של המדור. חמוד, מיד לעשות קאמבק ולהיפתר מחליפת האיומים שאפילו ה־BFF שלך, אייל גולן, לא היה לובש לבית משפט. עפיה לבטח מביט כרגע באייטם ומרים את הגבה האייקונית, כשלא הבין למה רק הוא חוטף מטח של נעצים עקומים מחיננית, כשמנחי הריאליטי שלצדו לבושים באותו האאוטפיט בדיוק.


אופס, הצליח לך: חמוד, להם יש מגהץ, עניבה וחגורה בתקציב השבועי. עכשיו הבנת?


חיננית חומדת: מכור את הרכב שקיבלת ובוא נצא מיד לשופינג. נתחיל עם מגהץ.


שקר כלשהו: ראיתי שיש אחד במבצע בשופרסל. בוא כבר!



מאיה בוסקילה

הו, האימה: בניגוד לכל תושבות המדור שאוחזות רק בפוזה אחת מול המצלמות של חיננית (יד על המותניים ושליפת ירך אחת אל עבר הבופה), מאיה בוסקילה מפנקת את המחומצנת בפרופיל שלא נכנע לחוקי הטבע. רק כמה חבל לגלות את הזמרת המוכשרת בטוטאלוס שמעניק לה אפיל של חנטל הטראשית, הכולל: פריזורה ארוכה מדי, לנז'רי שמכסה רק את הסרעפת, וספק חצאית, ספק לונגי לחוף הים שחלטר כחצאית.


אופס, הצליח לך: המקיאז' היסטרי.


חיננית חומדת: בוסקילה ידועה בתור אחת שאוהבת לעשות שופינג ברשת. לצערה של חיננית התוצאה מצטלמת כעוד חנות ברשת אזוטרית של רחוב בדרום תל אביב.


שקר כלשהו: והיי, אפילו נשאר לך עודף לאקססוריז נחוצים, נצלי אותו בפעם הבאה.



יובל שרף

הו, האימה: האם זהו הגן הפולני של יובל שרף שגרם לה להעביר ויש עם היד כדי לבדוק את כמות האבק על הריהוט שברקע, או סתם תחביב חדש שהיא מפתחת ואליו חיברה אאוטפיחס שנאה יותר לסטודנטית רצוצה שמחלטרת כעוזרת בית? קוראים יקרים, ראו איך פאשניסטיות מאבדות את זה כשאחוזי הלחות הגבוהים מבצעים את זממם בפריזורה שדורשת מרכך נחוץ. סמרטוטישרט שחמסה מהבעל, מוכנוס שהתחילו את מחאת המכנסונים וסניקרס שאפילו דיילות אוויר עם שנאה לעקבים מתישים לא היו מוכנות לזלוג לתוכם.


אופס, הצליח לך: את כל כך יפה, לא חראם?


חיננית חומדת: שתממשי את היותך פרזנטורית של קניונים. הפיסים שתמצאי שם הרבה יותר טובים מאנסמבל פסיכי זה.


שקר כלשהו: חיננית אפילו מוכנה ללוות אותך במסע הנחוץ הזה. אז יש לנו דייט?




רשימת האסון. צילום: רפי דלויה

שתי ציפורים, מכה אחת


מייקל הרפז ואלון גל
חיננית לא מבינה מי הסטייליסט של מי במקרה מצער זה, האם זהו אלון גל החסכן שנבר בערימות של חנות עודפים או אולי מייקל הרפז שהפגיז את אישוניה של הבלונדינית כשעטה את הסמרטוטאז' באותה הצבעוניות והצללית של גל. תחליטו בעצמכם: סמרטוטישרט בירוק קיא חתולים, ברמודה בבז' מהוה וכפכפת שחושפת בקטריות וטו מאץ' אינפורמיישן כיסו את שני האומללים. חמודים, אם תמשיכו כך חיננית ופמלייתה ייאלצו לגזור עליכם תענית אירועים. שמעתם?



דיט ודוט

מיכל אמדורסקי וג'פרי ישי
האם מחיר המטרנה המטורף הוא שאחראי לעובדה שרק מיכל אמדורסקי יצאה לשופינג מפנק, ואילו ג'פרי ישי הסתפק רק באאוטפיחס יוז'ורלי שנכון יותר לפעילות ספורטיבית בג'ימבורי? חמוד, אין צורך לוותר על פאן חוויית הקנייה, דרוש גם אתה נתח בתקציב ההלבשה בבית. גם ככה זוגתך רוכשת רק חצי לוק, ומשתמשת בו כטוטאלוק שלם.



צאי מזה


רונית יודקביץ'


חיננית תמיד חיבבה את רונית יודקביץ', אבל לצערה, יודקביץ' לא נופלת מרגליה עת הן נפגשות. לראיה: חוץ מבחילה עמוקה שיש ליודקביץ', המחזיקה את קרביה מלאוורר את הדקולטה עקב חוסר רצון להטיח על חיננית את ארוחת הבוקר שלה, שלפה הדוגמנית הנצחית מארונה שקשוקת פאשן הזויה הכוללת חולצה גברית נטולת גזרה וחצאית רומנטית המתאימה לאיוונט אחר לגמרי. האני, די לסבל. בואי נהיה חברות, אני מבטיחה לעזור לך להבא להגיע להחלטות נבונות יותר. סבבוש?



פינת הליטוף

קטיה גאלי
איזה כיף שקטיה גאלי נפלטה מבית האח הלא פוטוגני, והיום היא מתהלכת בגב זקוף, פריזורה עדכנית, מקיאז' המכסה בהצלחה שנים לא קלות, שמלה בסיסית טובה להצגת הגזרה המושלמת ושוסור נוחות גם לצפייה. שלא תעזי להיעלם לי שוב, מובן?




מיכל אמדורסקי וג'פרי ישי, רונית יודקביץ' וקטיה גאלי. צילום: רפי דלויה