האסון באולם האירועים ביבנה, שגבה את חייה של אורחת שהגיעה לחתונה, התרחש בעקבות קריסתה של נברשת ענקית, אשר גרמה גם למספר פצועים ובעיקר לשברון לב גדול אצל משפחת ההרוגה ומשפחות החתן והכלה.



אביו של החתן, דוד לוי, סיפר בריאיון לרדיו דרום (101.5) כי במסגרת עבודתו, הוא כמעט ולקח את העבודה של הקמת הנברשת, אך לבסוף בחר שלא לעשות זאת. 



"אני מסגר במקצועי והייתי אמור להיות המסגר שיעשה את הנברשת. אני מודה לאלוהים שלא אני ייצרתי את זה, אחרת המצפון שלי היה הרבה יותר גרוע"

עוד הוסיף לוי "אני מאשים את מי שתלה את הנברשת ואת המהנדס שחתם על האישורים. זה חוסר אחריות משווע. לא ייתכן בעולם שדבר כזה יחזיק את עצמו בלי שום אבטחה משנית. זה בלתי נתפס, השמיים נפלו עלינו. החתן והכלה מסוגרים בחדרם, הם נחים ומעכלים את האירוע הנורא שקרה".

האב סיפר כי "הייתי ברחבה של הריקודים, מאד קרוב לנברשת שנפלה, שמעתי רעש גדול, לא הבנתי, ראיתי רק אנשים רצים ובורחים מהאירוע, הדבר השני שראיתי זה אנשים שזרוקים על הרצפה עם פגיעות ראש ודם... זה מה שראיתי. למזלי, באמת שלמזלי, באירוע של הבן שלי, אני מסגר במקצועי והייתי אמור להיות המסגר שיעשה את הנברשת. אני מודה לאלוהים שלא אני הייתי זה שייצר את המסגרת הזו, שלא בחתונה של הבן שלי המצפון שלי היה הרבה יותר גרוע".
פנו אליך מהאולם כדי ליצור את המבנה הזה?
"נכון, הייתי אמור ליצור את זה וכנראה שהכל מכוון מלמעלה. לא הייתה סיבה שסירבתי, פשוט נתנו את זה לאדם אחר ואני מאד מודה לאלוהים, למרות שזה לא קשור בקשירה שלה, אבל עצם העובדה שהייתי אמור לעשות הייתי מרגיש הרבה יותר רע. לא האשמתי אף אחד חוץ ממי שתלה את זה והמהנדס שחתם על זה.
אצלי זה לא היה קורה. בחיים לא היה קורה דבר כזה. אני ממש פדנט ולא מתפשר בכלל.  

"זה חוסר אחריות משווע. לא רק חוסר אחריות. אני לא מאשים את בעלי האולם, אלא את מי שתלה ואת המהנדס שחתם, זה הדבר שהכי צורם לי. אני לא יודע מי הם. אני לא יודע אם היה לזה אישור. אני בכל מקרה מודה לאלוהים שזה לא אני שביצעתי את חתיכת הברזל שיהרוג מישהו באירוע של הבן שלי". עוד הוסיף: "לפי דעתי, אני חושב שהיו שם דברים לא תקינים. לא ייתכן בעולם שדבר כזה יחזיק את עצמו בלי שום אבטחה משנית. הייתי בטוח שהדבר הזה תפוס עם עוד כמה אבטחות, אבל כנראה שהחוט הזה שנפל הוא זה שגרם למוות".