עושים כבוד לדוגמנית הראשונה במידה 22 טס הולידיי ולמגזין People"", שבחר בה כנערת השער שלו, ועוד בגיליון "הגוף" הרשמי של שנת 2015. 




נקרענו מצחוק
 מסדרת הרשת "עגילה בשכונה" בכיכובו של ניב מליחי. למי שלא הספיק לצפות בתופעה, זה הזמן להיכנס לעמוד היוטיוב של עגילה ולראות איך רוקחים בכישרון קאלט שנע על התפר שבין סרט בורקס למחזה אבסורד תימני. 

 
הכי קול מפעל הפיס מפרגן למעצבים צעירים. מפעל הפיס השיק פרויקט המזמין מעצבי אופנה צעירים להגיש במהלך חודש יוני הצעות לעיצוב קולקציה שעשויה לזכות אותם במענק המגיע עד 150 אלף שקלים ובהשתתפות בשבוע האופנה TLV, שיתקיים בחודש אוקטובר.  
 

בקראש על הקאמבק של סיינה מילר. אייקונית האופנה של העשור הקודם, שנטשה אותנו לכמה שנים לטובת אימהות שקר כלשהו, חזרה ובגדול עם אחת המלתחות המופתיות ביותר שאותה דגמנה לאורך כל ימי פסטיבל קאן. השחקנית הפגיזה ביציאות מהסוג שעובד רק על איט גירלז כמוה, דוגמת שמלת העפיפונים המופלאה של ולנטינו (ועוד כמה מושלמות של גוצ'י). בהחלט לא היינו ממליצים לנסות את זה בבית. 
 
מעציב לגלות שיותר ויותר מוסדות תל אביביים אייקוניים נסגרים. זה התחיל עם הידיעה על סגירתו של "קפה תמר" המיתולוגי והמשיך עם הידיעה על סגירתו של קולנוע "גת". אלוהים, שמור לנו על בריכת גורדון. 
 
מביא עצבים החום הנוראי. שריפות, זיעה וחשבונות חשמל עתידיים שסכומם ישתווה לסכום של קילו זהב (מזגנים, מוניות וכדומה). הקיץ הגיע, ולא באמת היינו מוכנים. 
 
חטפנו הלם מה"זוגיות" של נטלי עטיה ואיציק זוהר. היא משליכה לעברו שלל קלישאות של קואצ'רית בשקל, הוא מפלרטט עם רותם, עם השטיח ועם כלי המטבח. באופן כללי, אנחנו מעדיפים לשמוע את מוטי גלעדי שר בלופ את "There's No Business Like Show Business", רק לא להיחשף לתאונת הרכבת הזאת. 
 
נרדמנו מ... מדורת השבט של האומה האמריקאית, "אמריקן איידול", היורדת מהמסך לאחר 15 עונות. הסדרה, שהפריחה אל אוויר הסלבריטאיות אושיות מופלאות דוגמת ריאן סיקרסט, סיימון קאוול, קלי קלרקסון וג'ניפר האדסון, החליטה להוריד את השלטר בעקבות כמה עונות מדשדשות במיוחד. לפעמים, החגיגה נגמרת.