בלוגר הרכילות עומרי חיון פרסם הבוקר (שישי) פוסט בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו ובו טען כי שוטרת תקפה אותו בפניו בזמן שהגיע לקחת מסמכים בעניין איומים ברצח שהופנו כלפיו בזמן פרשת אייל גולן, בתחנת דיזנגוף בתל אביב.



הסיפור התרחש אמש, כאשר חיון הגיע לתחנת המשטרה וביקש אישורי תלונה בעקבות איומי רצח נגדו עקב ידיעה שפרסם על הזמר אייל גולן. בזמן שחיכה חיון, מעל לשעה בתחנה לדבריו, ביקש משוטרת שתכניס אותו לחדר בכדי שיוכל להגיש תלונה ואז החלה המהומה.



במהלך הפוסט מספר חיון שהשוטרים בתחנה היו "עצבניים", וכשאמר להם ש"הם לא צריכים להוציא את העצבים שלהם על אזרחים שבאו לבקש את עזרתם


" ענתה לטענתו, השוטרת: "אני שונאת אותך ואת מה שאתה עושה, אתה עושה רע לאנשים". בשלב הזה, סיפר חיון, השוטרת היכתה בפניו ודחפה אותו. 



לאחר מכןף ביקשו השוטרים לכאורה מחיון לוותר על הסיפור ולשכוח מהעניין, אך הוא "לא היה מסוגל לעבור על זה בשתיקה", לדבריו, ואף ציין כי לאחר מכן השוטרים "תיחקרו אותו בקשיחות".



בהמשך, טוען חיון שהופעלו עליו לחצים כבדים מצד המשטרה לא לפרסם את הסיפור בתקשורת וכי השוטרים סירבו לאפשר לו לראות במצלמות התחנה את שאירע.



ממשטרת ישראל נמסר כי "תלונתו של האזרח אינה מובנת לנו, זאת מאחר ואתמול פנה לתחנת המשטרה, ביקש לקבל לידיו מסמך והתקבל מבלי להמתין.

לאחר שקיבל את מבוקשו החליט לברר פרטים נוספים המצריכים בדיקה ממושכת ולכן התבקש להמתין מכיוון ובמקום המתינו אזרחים נוספים שהגיעו לפניו וביקשו את עזרת המשטרה בנושאים שונים".
 
"בשלב זה החל האזרח לצעוק, להעליב ולאיים על אחת השוטרות", אמרו, "לאחר שסירב להוראת העיכוב בגין מעשיו נעצר ומאוחר יותר התנצל על דבריו.
אנו רואים את המעשה בחומרה ובסיום החקירה יועבר התיק לעיון הגורמים המקצועיים לצורך קבלת החלטה על המשך ההליך הפלילי".
 

******שימו לב! זה הפוסט הכי חשוב שכתבתי אי פעם*********אתמול בשעות הצהריים הגעתי לתחנת משטרת תל אביב בדיזנגוף בשביל לק...

Posted by ‎עומרי חיון - פורטל חדשות הטלוויזיה והאינטרנט‎ on Thursday, 25 June 2015