שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע. 

הבית הלבן נצבע בצבעי הקשת הלהט"בית בסוף השבוע, כמחווה מיוחדת לפסיקה ההסטורית של בית המשפט העליון של ארה"ב שקבעה, אחת ולתמיד, שכל אחד יכול להתחתן עם מי שהוא רוצה, בלי הבדל דת, גזע ומין, ואנחנו מנסים כאן מהבוקר לגייס מרואיינים שידברו נגד הפסיקה הזו. 

חגיגות בעקבות החלטת העליון האמריקאי בעד נישואים גאים. צילום: רויטרס 

אבל כולם שותקים, הם שותקים כי הם לא רוצים להצטייר כפרימיטיבים חשוכים ולהסתבך עם הלובי הלהט"בי, אבל בצד השני אין שום סיכוי שפסיקה כזו או חקיקה כזו תעבור אצלנו בגלל שיקולים קואליציוניים ומבנה דמוגרפי. 
הקול של שר הבטחון יעלון היה צלול ובודד בסוף השבוע מתוך הממשלה. ואני אומר לכם רבותי, או שתדברו ותתייחסו באומץ, או שתזרמו עם הקידמה, אי אפשר גם להסתתר וגם להתבצר, צריך להחליט.

שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב.
כולנו רואים או שומעים לפחות פעם בשבוע על תרופת פלא חדשה נגד סרטן. הידיעות נדחפות כמובן על ידי גורמים מסחריים הרוצים רווחים מהירים ונבנים על כך שחולי סרטן מוכנים להיאחז בכל שביב תקווה.  
מה שלא מגיע כמובן לכותרות הם המאמרים שמתפרסמים כעבור שנה, המראים רק יעילות נמוכה של התרופה, אם בכלל. ולכן שמחתי לקרוא היום בהארץ סקירה של עידו אפרתי בה הוא מדווח שהארגון האירופי לרפואה אונקולוגית פיתח מודל, סקאלה ,לקביעה דרוג של היעילות של תרופות פלא חדשות. 
היוזמה לפיתוח באה דווקא מישראל, בגלל הצורך לדרג תרופות לסל הבריאות. פרופ' צ'רני משערי צדק שהשתתף בפיתוח, אומר שחוצפת חברות התרופות מתבטאת למשל בכך שהן גובות 25 אלף שקל בחודש עבור תרופה שמאריכה את החיים ב-9 ימים. אני בעד תקווה. אני נגד אשליות. בייחוד כאלו עם מחיר מופקע.