מנאז' א-טרואה 
קומפקטיות, שימושיות, חסכוניות במקום וידידותיות למשתמשת - הכירי את פלטות השלשות. בחברות האיפור הבינו שפלטות איפור גדולות (כאלה המשלבות מספר גוונים רב) יכולות להיות מסורבלות מדי והשיקו כמה פלטות קטנות ויעילות, המשלבות שלושה טעמים בגביע אחד
Step-By-Step Contour Kit / SMASHBOX

פלטה הכוללת שלושה גוונים לחיטוב הפנים ומברשת זוויתית קטנה. גוון הצללה אפרפר (מאט), ברונזר המשמש כגוון מעבר (מאט) וגוון הארה צהבהב (סמי-מאט). הגוונים פיגמנטיים ונוחים לטשטוש, והמראה שמתקבל טבעי ואחיד. 11.47 גרם / 269 שקלים ברשת אפריל.
Pink Cheek Palette / BOBBI BROWN
פלטת סמקים הכוללת שלושה גוונים - ורוד בהיר (מאט), ורוד בינוני (מאט) וגוון הארה זהוב-ורדרד (שימרי). אפשר להשתמש בכל גוון בנפרד או לערבבם יחד עד לקבלת המראה הנחשק. הפלטה נמכרה במהדורה מוגבלת כחלק מקולקציית HOT, המשותפת למותג ולדוגמנית קייט אפטון. 3.4 גרם / 230 שקלים בחנויות המותג.
Pink Bronze Trio / OFRA
פלטה המגיעה במוצר עגול אחד המחולק לשלושה - גוון סומק ורוד בהיר (מאט), ברונזר היכול לשמש גם כמוצר הצללה (מאט) וגוון הארה זהוב-ברונזה (שימרי). לפלטה ניחוח שוקולדי עדין ופיגמנט עשיר. עם זאת, שימו לב למינונים של גוון ההארה, שעלול להיראות מבריק מדי אם לא משתמשים בו במידה. 10 גרם / 184 שקלים.
מלכות הלק
בין פרופילי הסלבס, אושיות הסטייל וחברות האופנה של האינסטגרם עולה ומתחזקת קבוצה ראויה לציון - אמניות ציפורניים מוכשרות במיוחד. תשכחו מכל מה שחשבתן שאתן יודעות על לקים - הבנות הבאות הפכו את התחביב ליצירת אמנות של ממש (וכנראה גם להכנסה), עם כמויות עוקבים שלא היו מביישות אף יוצאת ריאליטי טרייה. השימוש במצלמה מקצועית, בתאורה נכונה ובתוכנות עריכה  מעלה את הצילומים לדרגה אחרת. בחרנו עבורכן חמישה חשבונות שאנחנו אוהבים במיוחד:
1. הפרופיל: yagala
עוקבים: מיליון 
בתפריט: ציפורניים To die for ודיוק לא נתפס.
---
2. הפרופיל: sveta_sanders
עוקבים: 538,000
בתפריט: החתמות מורכבות וטעם משובח.
---
3. הפרופיל: banicured
עוקבים: 419,000
בתפריט: המלצות שאפשר ליישם ויכולת ציור מעוררת קנאה.
---
4. הפרופיל: pshiiit_polish
עוקבים: 218,000
בתפריט: תמונות אווירה משגעות וחתול מתוק אחד. החשבון האהוב עלינו מכולם.
---
5. הפרופיל: u_nona
עוקבים: 155,000
בתפריט: אוסף לקים חלומי וחשבון אסתטי ומבטיח במיוחד.
פין-אפ 
סיכות סבתא המוכרות כ-BOBBI PINS משמשות אותנו בדרך כלל להידוק ולחיזוק תסרוקות וקווצות שיער סוררות. אלא שלאחרונה סיכות הסבתא מקבלות תשומת לב ולא רק כשחקניות חיזוק, אלא כאביזר אופנתי לכל דבר. באפטר-פארטי של המטרופוליטן גאלה, נצפתה ריהאנה כשעשרות סיכות סבתא מקשטות את שיערה במסיביות טרנדית שאי אפשר להתעלם ממנה. האם מצאנו את הפתרון האולטימטיבי ל-BAD HAIR DAY? 
התכשיר על הסוס הלבן 
כשהשמש הישראלית נותנת בעורנו את אותותיה, אספנו ובדקנו עבורכן מוצרים לשיזוף עצמי. המטרה - לדלג על שלב החשיפה המזיקה לשמש, ובה בעת להשאיר את החורף מאחור ולהיראות קצת פחות לבנה. שימו לב שטרם תהליך השיזוף העצמי (בין אם מדובר בגוף או בפנים), יש לבצע פילינג שטחי ולהקפיד שהעור נקי ואחיד. את המשזף העצמי יש למרוח תחילה בכמות קטנה, ולהקפיד לכסות כל אזור (כך, למשל, כדאי לשים לב לרווח שבין אצבעות הידיים, כמו גם לחיבור שבין הפנים לצוואר). לאחר השימוש יש לשטוף את הידיים היטב. את התוצאה הסופית אפשר לראות בדרך כלל אחרי כמה שעות, ואם צריך, יש להתמיד במריחה לאורך כמה ימים, עד לקבלת הגוון הרצוי. 
1. מה SACARA / קרם לשיזוף עצמי - קרם לבן ועשיר המכיל מרכיבי לחות ו-ויטמין E, התורם למניעת הזדקנות העור. אינו מלכלך, נטול ריח ומותיר את העור רך ובעל גוון טבעי.
יתאים למי שמותגים מפונפנים לא עושים עליה רושם, ומחפשת קרם יעיל שישאיר אותה עם עודף בארנק. 
כמה 150 מ"ל / 29.90 שקלים
2. מה LOREAL / SUBLIME BRONZE SELF-TANNING LOTION - קרם לבן, קליל וריחני בבקבוק משאבה נוח, שנספג במהירות בעור ומותיר אותו רך. הגוון המתקבל על העור נוכח ודוהה לאט. 
יתאים למי שאוהבת קרם גוף מבושם ומעדיפה מוצר שהוא שניים באחד.
כמה 150 מ"ל / 92 שקלים
3. מה GARNIER / AMBRE SOLAIRE SELF-TANNING LOTION - קרם בעל גוון בננה וריח עדין, המכיל רכיבים משזפים טבעיים ותמציות משמש, למראה שזוף עדין וטבעי.
יתאים למי שמתנסה לראשונה עם משזפים עצמיים ומחפשת אחד נוח ופשוט לשימוש.
כמה 150 מ"ל / 75 שקלים
4. מה PAYOT / SUN MINUTE SELF TANNING MIST - תרסיס שקוף בניחוח וניל עדין. נוח לשימוש, אך חשוב למרוח אותו היטב ובזריזות לאחר הריסוס כדי לא להחמיץ אף אזור.
יתאים למי שלא אוהבת קרמים כבדים ומחפשת אחד קליל. 
כמה 125 מ"ל / 69 שקלים
5. מה MAC / SKINSHEEN LEG SPRAY - תרסיס בעל גוון, קל לשימוש ולמריחה. הספריי מספק מראה שזוף ומחמיא. כמו עם התרסיסים האחרים, חשוב להקפיד על פיזור החומר כדי לקבל מראה אחיד.
יתאים למי שרוצה לחשוף רגליים שזופות וחטובות, ומחפשת את האחד שיביא אותה לשם במהירות.
כמה 75 מ"ל / 161 שקלים
6. מה GUERLAIN / TERRACOTTA SUNLESS - ג'ל בעל גוון עמוק וניחוח פרחוני-יוקרתי, המותיר את העור מפונק ובעל גוון שנראה אמיתי ממש. מועשר בשמן ארגן טבעי, מה שהופך אותו לנחשק עוד יותר. 
יתאים למי שלא מתפשרת על פחות ממצוין, ומחפשת את האחד שלא יאכזב.
כמה 150 מ"ל / 267 שקלים
7. מה BOBBI BROWN / JOE BROWN - ג'ל קליל לפנים, בעל SPF15, שמעניק גוון שזוף עדין בלי להכביד על העור או להציק. אפשר להשתמש בו בפני עצמו, או לשלב עם מייק-אפ להעמקת הגוון.
יתאים למי שמחפשת מוצר ייעודי לפנים, אבל לא אוהבת להתחייב לכמות גדולה בלי לבדוק אחרים.
כמה 50 מ"ל / 140 שקלים
8. מה MALU WILZ / BRONZE KISS - ג'ל ייעודי לפנים המעניק גוון שזוף עדין ל-48 שעות. מכיל מרכיבים המרגיעים את העור, כמו גם ויטמין E.
יתאים למי שלא רוצה להתחייב לגוון שזוף לאורך זמן. 
כמה 30 מ"ל / 208 שקלים
חופפת - שוטפת
בעבר היו שמורות מברשות האיפור רק למאפרות מקצועיות, בעוד שאנחנו הצרכניות הסתפקנו במיני-ספוגיות מיושנות. אבל הזמנים הללו חלפו ועם התפתחות המוצרים, הצורך במברשות איכותיות עלה. היום, כל מתאפרת מחזיקה בארסנל הפרטי שלה מבחר מברשות ומשקיעה בהן לא מעט מתקציב הקוסמטיקה. עם טיפול וניקוי נכונים, מברשות איפור איכותיות יכולות להחזיק שנים, וההבדל נראה לעין בתוצאת האיפור הסופית. אבל איך עושים את זה?
מברשות שנמצאות בשימוש יומיומי צוברות שומן ובקטריות, ואם אינן מנוקות לאורך זמן, עלולות לייצר גירויים בעור ואף פצעונים. ההמלצה היא לחפוף את המברשות אחת לשבועיים עם שמפו לניקוי מברשות (אם אין לכן כזה בנמצא, גם שמפו רגיל יתאים), ובין החפיפות להשתמש בנוזל לניקוי מברשות הממיס ומסיר את שאריות האיפור מהמברשת. בחפיפת המברשות השתדלי שלא להרטיב את החיבור בין סיבי השיער לבסיס המברשת, כדי למנוע התנפחות של אזור זה והמסת הדבק. השתמשי במעט חומר והקפידי לשטוף אותו היטב. יבשי את המברשות בשכיבה על משטח ישר והותירי את ראש המברשת באוויר.
הטיפים לניקוי באדיבות אביגיל אלוני, מנהלת הדרכה בובי בראון ישראל.
נוזל ניקוי המברשות של מאק הוא ההשקעה הטובה ביותר שלכן (235 מ"ל / 64 שקלים). מתקן לניקוי מברשות של חברת IGA יפתור לכן את פעולת הייבוש בקלי קלות (217 שקלים בדרך כלל, כרגע במחיר השקה של 152 שקלים. להשיג באתר www.igacases.com).


מתקן לניקוי מברשות של חברת IGA