> ח״כ ירון מזוז התחמש בעו״ד אלי עמר כדי לתבוע את עיתון ״הארץ״ ואת המאייר עמוס בידרמן, בעקבות קריקטורה שבה הוא נראה מצויר ככלב המובל בידי ראש הממשלה, שגם לא טורח לאסוף את צרכיו. עו"ד עמר: ״ח"כ ירון מזוז הוצג באופן משפיל ומבזה. מעבר לכך, האמירה שהייתה כתובה מעל הקריקטורה עברה את גבול הטעם הטוב. כשהוא ראה את זה הוא ממש רתח ונעלב".



בידרמן: ״לא ידוע לי על כך. כשתגיע התביעה ניקח עו״ד ונתמודד עם זה. תביעות זה לא דבר נעים".

עברת לדעתך את גבול הטעם הטוב?

״קריקטורה היא קריקטורה. צר לי שהוא נפגע, אבל מעבר לזה אין לי מה להוסיף".
 
> יאיר לפיד, שבקדנציה הקצרה שלו כשר אוצר הקפיד לטוס במחלקת התיירים כאחד העם, עשה קאמבק לחיים הטובים כח"כ מהאופוזיציה, כשבטיסת לונדון תל אביב הוא התרווח לו בביזנס.
 

> פרשת ציוץ הקפה-אובמה של ג׳ודי שלום־ניר־מוזס מסרבת לגווע: השבוע התייחסה לנושא בפייסבוק גליה אלבין, בעבר חברה טובה של אותה ג׳ודי. היא עשתה את זה כשהגיבה על פוסט נשכני במיוחד של ד"ר יריב בן אליעזר. מקור הסכסוך ביניהן, כך נמסר לליאורה, קשור לכך שאלבין רצתה להתמנות לקונסולית ישראל בניו יורק, אבל סילבן לא אישר את העניין. אחר כך היא התראיינה בתוכנית רדיו ותהתה בקול רם, אם זיכרונה של ליאורה אינו מטעה אותה, איך ״בחור מבאר שבע" יכול להתמודד בבחירות מול נתניהו. אלבין, מה עם סולחה?
 
״הכל נכון חוץ מ׳בחור מבאר שבע'. זאת פעם ראשונה שאני שומעת על אמירה כזאת, אבל תפעלי כרצונך, אחלה אייטם. זה בסדר שכולם יקראו מה יריב חושב על ג׳ודי, אני הגבתי על תופעה. את יותר מכולם יודעת את ההבדל בין 'רוח הדברים' לבין מילה במילה. אני בפגישה עסקית לצערי, לא יכולה לחזור אלייך".
 
ג'ודי, יש לך מה לומר?
״רחמנות".
 
> יוסי חכמי, המיליארדר ואחד מאספני האמנות הגדולים, התחיל ללמוד ארכיאולוגיה. אתם יודעים, למקרה שעניין המיליארדר לא יסתדר, צריך תוכנית ב'. 

> אין ספק שזה לא היה השבוע האולטימטיבי והנינוח של הטייקון יצחק תשובה. מחד הוא עסוק עד מעל הראש בענייני מתווה הגז והצעת החוק שאמורה להיות קריטית לגבי פעילותו בשוק האנרגיה. מאידך, גם מבית לא שקט. כרמית (בתה של חיה רעייתו מנישואיה הראשונים) ורוני אלרואי, מי שנחשב במשך שנים לחתנו החביב של תשובה, נפרדים בעיתוי לא הכי מרנין. בתם של כרמית ורוני, שחר, אמורה להינשא אוטוטו לגלעד קינן, בנו של ציון קינן מנכ״ל בנק הפועלים. רוני אלרואי ביקש לא להגיב.


שלום חנוך חוגג בלוס אנג'לס
 
> בשבוע שעבר חגגה איה שרון, בתם המשותפת של תמר נתנאל ועמרי שרון, בת מצווה במושב גינתון. מהצד של אבא, שעזב את הבית לטובת אישה אחרת פלוס ילד, נרשמה נוכחות דלה מיוחד: רק האח גלעד עם אשתו והילדים. אבא עמרי בילה את רוב האירוע בצד עם עצמו.
> ובאירוע אחר, החתונה הגלאט כושר של יוני שלאף, האחיין של המיליארדר האוסטרי השנוי במחלוקת מרטין שלאף, שנערכה ב״דיוויד אינטרקונטיננטל" -אביגדור ליברמן על תקן אורח כבוד, פלוס עו״ד הצמרת דובי ויסגלס ושר הכלכלה אריה דרעי.
 
עו״ד ויסגלס, מה מביאים לחתונה של מיליארדרים?
״אני יודע מה אנחנו הבאנו. מתנה. הייתה חתונה מאוד יפה. אחיו ג׳יימס הוא יהודי חרדי, איש עסקים מאוד גדול מאוסטריה. החתן והכלה לא מתגוררים בארץ, אבל היה להם מאוד חשוב להתחתן פה״.
 
> ליאורה שמחה לבשר שדודו פישר ובת זוגו הטרייה רויטל, עברו לבית חדש ברמת אביב.
 
> התראת זוג חדש: היא טלי עומר, אשת תקשורת ובתה של דבורה עומר ז״ל, הוא גד שמרון, סופר, עיתונאי ואיש מוסד לשעבר. השניים חמקו מתחת לרדאר של ליאורה במשך כמה חודשים, אבל אף אחד לא יכול לחמוק לנצח.

> ועוד שניים שממריאים: יו״ר אל־על, עמיקם כהן, ועו״ד טל אורן, מנכ״לית נמל תל אביב. אורן אפילו ליוותה את כהן בטיסה הראשונה של אל-על לבוסטון.
 
> אם אתם גרים באל-איי ובשבועות האחרונים חשתם במשב רוח קל של רוק ישראלי משובח, זה כנראה משום ששלום חנוך ביקר בעיר, יחד עם בת הזוג.