שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הטוב.



ועדת השרים לחקיקה אישרה אתמול הצעת חוק קטנה אבל מופלאה של מירב בן ארי מכולנו. על פי ההצעה, חברות מסחריות יצטרכו לשלוח לנו מסרון שבועיים לפני תום המבצע או ההתקשרות המיוחדת שלנו איתן, זאת אומרת אם התקשרו מהכבלים והציעו לכם מבצע נהדר של מאתיים ערוצים בשלושה עשר שקלים, שבועיים לפני שהמבצע הזה נגמר ושלושה עשר השקלים הופכים לשלוש מאות, תקבלו מסרון, כנ"ל לגבי כל מיני תקופות התקשרות חוזיות מהסוג הזה.



אז נכון, ההצעה הזו קטנטנה ושולית לכאורה, אבל החיים בנויים מהדברים הקטנים והשוליים שממררים לנו את הנשמה ועל הדרך גם ממלאים לחברות הגדולות את הקופה, אז שאפו לחברת הכנסת מירב בן ארי.



 

שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע.

בית המשפט הורה למנהל האזרחי לבצע עד סוף החודש הריסה של שני בתי דירות בבית אל, כיון שנבנו על אדמה ערבית פרטית. מועצת בית אל הקימה אוהל מחאה מול משרד ראש הממשלה. הם דורשים להסדיר את רכישת הקרקע לפני ההריסה. לאוהל הגיעו השרים אלקין ובנט ושקד ועוד חברי כנסת רבים מהליכוד והבית היהודי והצהירו הצהרות תמיכה לוחמניות.

מלימודי האנטומיה שלי אני זוכר שלשרים ולחברי כנסת יש לא רק פה אלא גם אצבעות. עוד מעט יהיו הצבעות על התקציב. אם השרים הללו מתכוונים ברצינות - שיציגו אולטימטום לנתניהו ולא תהיה הריסה. אם חברי הכנסת התומכים במאבק הם לא סתם פטפטנים – שיודיעו שביום ההצבעה על התקציב הם יהיו בכנס דחוף בבית אל ולצערם לא יספיקו להגיע להצבעה בעד התקציב. אני מניח שאם היה מדובר בכסף או סמכויות – היו נלחמים כאריות. אבל מדובר רק בארץ ישראל. למה לעשות רעש?