פרשת 512, אשר נחשבת לגולת הכותרת של המשטרה בשנים האחרונות, מתחילה להניב כתבי אישום, אשר חושפים טפח מהדרך בה מתנהלים בעולם התחתון.



פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי כתב אישום חמור ביותר כנגד אסי אבוטבול, אחד מראשי הפשע הגדולים ביותר בישראל, אשר מואשם במעורבות ברצח של העבריין משה הדס לפני כ-14 שנה.

לאבוטבול מיוחסות עבירות של רצח בכוונה תחילה, ניסיון רצח ופציעה באמצעות נשק קר, והפרקליטות מבקשת במקביל לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בשלב זה, טרם הוגש כתב אישום נגד אבוטבול בגין רצח עו"ד יורם חכם, שבו נחשד גם כן במסגרת החקירה הגדולה שנפתח מחדש.

על פי האישום, אבוטבול ובני משפחתו פעלו לביסוס שליטתם בעסקים שונים באזור השרון. כאשר השתחרר הדס ממאסר, הוא חזר אל האיזור, ואל העיר נתניה מתוך ניסיון להכניס  דריסת רגל בעסקי העולם התחתון בנתניה. בעקבות המעשים, נהיה מתח גדול בין אבוטבול להדס, שהוביל את אבוטבול להתקרב אל הדס, על מנת לשמור על יחסים מחשש כי יתפוס את מקומו. הוא בילה איתו רבות, קנה לו בגדים והפך להיות קרוב אליו.

אך על פי כתב האישום, כל מטרת ההתקרבות היתה עד לשלב שבו החליט אבוטבול לרצוח את הדס. בפרקליטות ציינו כי לא ידוע כיצד ביצע את הרצח והיכן טמן את גופתו. עוד נכתב כי "העבריין הבכיר בנה לעצמו אליבי כוזב ואף הורה לאדם לשקר בנושא אם ייחקר". בפרקליטות טוענים כי יש בידיהם הודעות מפורטות במיוחד של עד המדינה, וגם ניסיון לערוך משא ומתן עם משפחתו על מנת להביא את גופתו.

על פי החשד, אמר אבוטבול לעד המדינה כי רצח ועקר את עיניו של הדס במהלך האירוע. לאחר מכן ניסה לשכנע את עד המדינה כי יעזור לו לשכנע את הסביבה שהדס חי, אך האחרון סירב. בתגובה לכך ניסה אבוטבול לחסל את עד המדינה על ידי מילכוד מכוניתו, דבר אשר גרם לו להיפצע באורח קשה.